مشارکت معنادار ملت ایران حماسه‌ای دیگر آفرید

قرارگاه انتخاباتی «گام دوم» با صدور پیامی تاکید کرد مشارکت معنادار ملت شریف ایران در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، قرارگاه انتخاباتی «گام دوم» با صدور پیامی مردم را همچون گذشته، پیروز میدان انتخابات نامید.

در این پیام آمده است: «مشارکت معنادار ملت شریف ایران در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید. این حضور، بار دیگر نشان‌دهنده عظمت ملت عزیز ایران و هوشمندی و وفاق ملی در پرتو هدایت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان و بدخواهان این کیان بود.

قرارگاه انتخاباتی «گام دوم»، به پیشگاه ملت بابصیرت ایران و مردم فهیم حوزه انتخاباتی اصفهان، جرقویه، کوهپایه، هرند و ورزنه، ادای احترام و تعظیم می‌کند. خاضعانه این پیروزیِ حضور را به محضر حضرت ولی‌عصر (ارواحنا فداه) و نایب بر حق ایشان، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تبریک عرض نموده و شادی این جشن بزرگ را به روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای عزیزمان و تمامی دوستداران ایران اسلامی تقدیم می‌کنیم.

از تمام نامزدها، تشکل‌ها و فعالان سیاسی، دانشجویی، صنفی و فرهنگی که با حضور خود در این عرصه، به شورآفرینی و رونق‌بخشی و مشارکت‌افزایی انتخابات و خلق این پیروزی شکوهمند کمک نمودند، سپاسگزاریم.در پایان، ضمن تبریک به نمایندگان منتخب ملت، از درگاه احدیت، توفیق خدمت خالصانه و مجاهدانه در حل واقعی مسائل را برای تمام مسئولان مسألت می‌نمائیم.

وَآخِرُ دَعْوَانا أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ»

کد خبر 733057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.