دستگیری باند سارقان و مالخران در لنگرود

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان و مالخران وسایل نقلیه با ۱۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، حمیدرضا سرخوش‌پور اظهار کرد: مهم‌ترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه انتظامی برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

وی با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در سطح شهرستان لنگرود، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران کلانتری ۱۱ با انجام تحقیقات و بررسی سرنخ‌های به دست آمده، دو سارق و دو مالخر این پرونده‌ها را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از اعتراف این افراد به سرقت پنج دستگاه موتورسیکلت، سه دستگاه دوچرخه و یک فقره سرقت از مغازه خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل و مخفیگاه این افراد سه دستگاه موتورسیکلت، سه دستگاه دوچرخه، دو دستگاه جاروبرقی، ۱۰ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۱۰۰ متر کابل مخابرات سرقتی کشف شد.

سرخوش‌پور خاطرنشان کرد: سارقان و مال‌خران ۳۲، ۳۷، ۴۲ و ۴۵ ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس قدردانی کرد و گفت: با رعایت نکات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای انتظامی می‌توان از وقوع بسیاری از جرایم به ویژه سرقت جلوگیری کرد و ناکامی مجرمان را رقم زد که این امر در نهایت افزایش احساس امنیت و کاهش وقوع جرم را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 733051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.