جشن نیکوکاری تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد

مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه تا ۲۲ اسفندماه ادامه داشته و مردم به دو صورت نقدی و غیرنقدی می‌توانند در این جشن خداپسندانه مشارکت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا طاهری امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند _ در جمع خبرنگاران ضمن تبریک پیروزی در جشن سیاسی کشور در جشن نیکوکاری در استان کرمانشاه اظهار کرد: جشن نیکوکاری امسال هم‌زمان با سراسر کشور از یکم اسفندماه شروع شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه داشته و کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی جذب کمک‌های مردمی را دارد.

وی افزود: تعداد پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی سطح استان تعداد ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار است که در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند در سطح معابر عمومی مستقر و کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند و به‌علاوه در روز جمعه ۱۸ اسفند ماه نیز در محل مصلی نماز جمعه حضور دارند.

مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با تصریح اینکه طی دو پنجشنبه آینده در مزار شهدا پایگاه‌ها جمع‌آوری کمک استقرار دارند، گفت: مضاف بر دفاتر کمیته امداد در سطح استان، مراکز نیکوکاری نیز در این مهم با امداد امام همکاری می‌کنند.

وی ادامه داد: درخواست ما از مردم خیر و نیکوکار استان این است که کمک‌های خود را به سمت کمک‌های نقدی سوق دهند.

طاهری در خصوص نحوه مشارکت در این طرح خاطرنشان کرد: کمک‌های غیرنقدی به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های مستقر تحویل گردد و کمک‌های نقدی علاوه بر دو روش فوق از طریق روش‌های نوین:

- با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷*

- مراجعه به سایت کمیته امداد

- واریز به شماره کارت کمیته امداد

- اسکن کد QR موجود در سایت کمیته امداد، پوسترها و بنرها هست.

وی درپایان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «در جشن نیکوکاری نوروز را هدیه دهیم» در حال اجراست.

کد خبر 733042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.