مردم با انتخاب‌های مستقل هزینه‌های کلان تبلیغات را پس زدند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: با اعلام نتیجه انتخابات مردم به این نتیجه رسیده‌اند که هزینه ‌های کلان میلیاردی برای گرفتن رای، توهین به شعور مردم است و مردم این را متوجه شده‌اند و آن مدل تبلیغات را پس زدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، غلامحسن اسکندری امروز _یکشنبه، سیزدهم اسفند_ در یکصد و چهل و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز در نطق پیش از دستور اظهار کرد: دو نتیجه مهمی که در انتخابات ۱۴۰۲ شاهد بودیم، شکست دو مورد بود؛ اول شکست این مسئله که می‌گفتند ما با هزینه‌های گزاف می‌توانیم رأی مردم را از آن خود کنیم، اما مردم این را متوجه شدند و آن مدل تبلیغات را پس زدند.

وی افزود: این اتفاق درس عبرتی باشد برای کسانی که می‌خواهند در انتخابات آینده شرکت کنند و تبلیغات کنند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: دومین مسئله شکست لیست‌بندی‌های نگاه از بالا به پایین بود که امسال پس از ۱۵ سال تلاش مستمر و مستقل مردمی بالاخره به نتیجه نشست و مردم اعلام کردند که خودمان انتخاب می‌کنیم و به دیگران اجازه نمی‌دهیم که از بالا به پایین به ما نگاه کنند و به خودشان این حق را بدهند که به هر کسی بگویند رأی دهیم.

اسکندری اضافه کرد: این مسئله پانزده سال پیگیری شد و هدف انواع تهدیدها و تهمت‌ها و تخریب‌ها قرار گرفت تا آن‌جا که جریان مستقل مردمی از خیلی از حقوق‌های اجتماعی و سیاسی خودش محروم شد، اما پایداری و ایستادگی این جریان بر این هدف مقدس امسال به بار نشست.

وی تصریح کرد: حتی کسانی که تا ۴ سال گذشته در انتخابات مجلس ۹۸ این شعارها و حرف‌ها را تخطئه می‌کردند، امسال مجبور شدند که همین رویکرد را اتخاذ کنند و وارد این مسیر شوند، اما این غلبه گفتمان مردمی مستقل است که به بار نشسته است.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: باید تا رسیدن به نقطه مطلوب و برای تکمیل سازمان رأی، این مسیر مقدس را ادامه دهند تا در آینده بتوانیم بدون هزینه کردهای میلیاردی نمایندگان واقعی مردم را به جامعه معرفی کنیم.

وی ادامه داد: مردم مراقب باشند که همان گونه که تاکنون عده‌ای تلاش کردند تا حرف شما به مردم نرسد، اما از امروز به بعد که مطمئن شدند حرف شما به مردم رسیده مسیر بعدی را در پیش خواهند گرفت و آن این است که افرادی را با همین شعارها و حرف‌های مقدس نفوذ دهند، تا سوار بر این موج مردمی شوند و بتوانند انتخابات بعدی را به دست بگیرند.

این عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار امیدواری کرد: با تیزبینی، این جریان به رشد خودش خواهد رسید و قطعاً در آینده شاهد باروری جریان مستقل خواهیم بود.

به گفته اسکندری همان شعارهایی که حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در ۴۵ سال گذشته بر همین مدار حرکت کردند، این راه را ادامه خواهیم داد تا انتخابات مردمی آن چنان که از نظام مقدس جمهوری اسلامی توقع است محقق شود.

کد خبر 733041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.