زنجان از الگوهای برتر در حوزه توانمندسازی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه باید از استان‌های برتر در حوزه توانمندسازی الگوبرداری شود، هرچند که زنجان از استان‌های موفق در این بخش است، گفت: باید اقدامی انجام شود که با استفاده از توانایی‌های مددجویان تولید ثروت شود و توانمندی حاصل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز _یکشنبه، سیزدهم اسفند_ در دیدار با کارکنان کمیته امداد استان زنجان که به مناسبت سالروز تأسیس این نهاد صورت گرفت، اظهار کرد: دو روز پیش شاهد مشارکت بسیار خوب مردم در انتخابات بودیم و به واقع پیروز واقعی انتخابات مردم هستند.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز تأسیس کمیته امداد افزود: فعالیت‌های این نهاد چشمگیر است و در محرومیت‌زدایی اقدامات متعددی انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه آمار ارائه شده از سوی کمیته امداد دلگرم‌کننده است، گفت: یک نکته حائز اهمیت است که اعتماد خیرین، یادگار امام راحل (ع) بودن و عملکرد خوب موجب همراهی بیشتر خیرین شده است.

وی با بیان اینکه باید از استان‌های برتر در حوزه توانمندسازی الگوبرداری شود، هرچند که زنجان از استان‌های موفق در این بخش است، تصریح کرد: باید اقدامی انجام شود که با استفاده از توانایی‌های مددجویان تولید ثروت شود تا توانمندی حاصل شود.

خاتمی با بیان اینکه خداوند، افراد خیر را برگزیده است که حوائج نیازمندان را برآورده کنند، تصریح کرد: وقتی کسی به محرومان کمک می‌کند، خداوند عمرش را زیاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان کار نیکو را به مصداق معامله با خداوند عنوان کرد و افزود: مواسات و همدلی از ویژگی‌های مؤمنان است و جامعه با همدلی به آرامش و امنیت می‌رسد، به همین خاطر نباید از آن غافل شد.

وی با بیان اینکه این دنیا معامله با خداوند است، تاکید کرد: کسانی از این معامله سود خواهند برد که در طول عمر خود کار نیک انجام داده باشند تا خداوند در برابر اعمال آن‌ها، بهشت را در اختیارشان بگذارد.

کد خبر 733011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.