افزایش قیمت سرویس مدارس تیران خانواده‌ها را دغدغه‌مند کرده است

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون گفت: افزایش دو برابری قیمت سرویس مدارس در سال تحصیلی کنونی، خانواده‌های دانش‌آموزان به ویژه اقشار آسیب‌پذیر را دغدغه‌مند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حسین صائبی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در مراسم نواختن زنگ جشن نیکوکاری در مدرسه ابتدایی دخترانه برکت تیران به هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: بیشتر خانواده‌ها به ویژه افراد آسیب پذیر و نیازمند حمایت در تأمین هزینه‌ها دچار مشکل و نگرانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه از دانش‌آموزان نیازمند حمایت می‌شود، افزود: خیران برای گره گشایی از هزینه‌های این دسته از افراد همکاری خوبی در خرید لوازم‌التحریر و پوشاک دارند اما بعضی از هزینه‌ها قابل مدیریت است.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون با اشاره به هزینه سرویس مدارس در این منطقه خاطرنشان کرد: در آغاز سال تحصیلی فعلی شاهد افزایش کرایه سرویس مدارس بودیم که این موضوع قابل مدیریت بوده تا این حجم سنگین به مردم تحمیل نشود.

صائبی ادامه داد: خانواده‌های نیازمند در تأمین این هزینه‌ها با مشکل روبرو شده‌اند و باید به آن‌ها کمک ویژه‌ای اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری باید نسبت به دغدغه‌های خانواده‌ها توجه کنند، اضافه کرد: انتظار داریم تا افزایش قیمت را در سال آینده با توجه به رشد چشم‌گیر آن در سال جاری شاهد نباشیم.

مدیر آموزش و پرورش تیران و کرون کمک خیران در گره‌گشایی از مشکلات را مهم دانست و تاکید کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان علاوه بر کمک به اداره مدارس در رفع نیاز اقشار آسیب پذیر نیز همکاری دارند.

۱۸۰۰ دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد تیران و کرون هستند

اردشیر فرخ وند، مدیر کمیته امداد تیران و کرون در این مراسم به خدمات این نهاد حمایتی به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند اشاره کرد و گفت: ۱۸۰۰ نفر از دانش‌آموز این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد هستند و از حمایت‌های این نهاد بهره مند می‌شوند.

وی افزود: حمایت‌های کمیته امداد پاسخگوی نیاز این قشر و سایر مددجویان نیست اما همراهی خیران و حامیان ایتام توانسته در رفع مشکل کمک کند.

کد خبر 732984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.