کشف انبار احتکار لاستیک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک قاچاق به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مبنیی بر احتکار مقدار زیادی لاستیک خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار محل احتکار در یکی از محلات شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

فرماندار انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته، ۳ هزار و ۲۱۰ حلقه لاستیک احتکاری مربوط به خودروهای سواری که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۱۱۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

حاجیان از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارجاع آن به مراجع قضائی جهت رسیدگی‌های بیشتر خبر داد و تصریح کرد: مبارزه با پدیده قاچاق و احتکار را از جمله برنامه‌های مهم و اولویت‌دار پلیس است.

وی گفت: همکاران ما قاطعانه با افراد قاچاقچی و محتکر برخورد و اجازه نمی‌دهند به خاطر منافع شخصی باعث ایجاد التهاب و کمبود در بازار شوند.

کد خبر 732966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.