نتایج اعتراض دانش‌آموزان به نمرات امتحانات نهایی دی‌ ۱۴۰۲ اعلام شد؟

بر اساس گفته رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، نتایج اعتراض نمرات آزمون نهایی دوره دی ۱۴۰۲ دانش‌آموزان اعلام شد و دانش‌آموزان برای مشاهده نتیجه اعتراض خود با ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعلام نتایج اعتراض دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دی‌ماه ۱۴۰۲ به یکی از اتفاقات چالش‌برانگیز دانش‌آموزان در طول بازه زمانی اخیر تبدیل شده بود و نتایج آزمون‌های نهایی نوبت دی‌ماه ۱۴۰۲ اواسط بهمن اعلام و به شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها فرصت بررسی مجدد پاسخ‌برگ با انتخاب گزینه «ثبت اعتراض»، داده شد که امروز نتایج اعتراضات اعلام شد.

با پیگیری‌های انجام شده، سوم اسفندماه فرخ طبری، رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اعلام نتایج اعتراضات دانش‌آموزان به نمرات امتحان نهایی دی ۱۴۰۲، از پیگیری و انجام رسیدگی به درخواست‌های دانش‌آموزان خبر داد.

او توضیح داده بود که دبیران مصحح باید تصحیح اوراق و رسیدگی به اعتراضات دانش‌آموزان را پیگیری کنند و به پایان برسانند تا نتایج اعتراضات امتحان نهایی اعلام شود و فرایند رسیدگی به اعتراضات امتحانات نهایی دی در سطح کشور را زمان‌بر اعلام کرده بود.

نتایج اعتراض دانش‌آموزان به نمرات آزمون نهایی دی‌ماه ۱۴۰۲ اعلام شد

امروز نیز فرخ طبری، رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نتایج اعتراض نمرات آزمون نهایی دوره دی ماه ۱۴۰۲ دانش‌آموزان اعلام شد، اظهار کرد: نتایج در سامانه my.medu.ir نمایش داده می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان برای مشاهده نتیجه اعتراض خود با ورود به پنجره خدمات یکپارچه وزارت آموزش و پرورش (my.medu.ir)، وارد بخش «ورود دانش آموزان» شوند، گزینه «خدمات آموزشی دانش آموزان» را انتخاب و سپس «نتایج آزمون نهایی» را مشاهده کنند.

کد خبر 732946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عسل IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    بیست و پنج صدم ندادن واسه ی درس😂
  • مریم IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    0 0
    این همه دور جواب اعتراض دادید بعدشم ی کمک به بزرگسال ها نکردید،به جای اینکه ی نمره حداقل اضاف کنید اومدید کمم کردید