آیین معنوی استقبال از ماه رمضان در اردبیل برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل از برگزاری آیین معنوی استقبال از ماه رمضان در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی قبل از ظهر امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نشست برنامه‌ریزی آئین استقبال از ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طبق سنوات گذشته هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، آئین مذهبی و معنوی استقبال از ماه مبارک رمضان با حضور چهره‌های قرآنی برتر و آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل برگزار خواهد شد.

وی افزود: این مراسم، یکشنبه، بیستم اسفند از ساعت ۱۶ در مهدیه اردبیل برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل ضمن دعوت از همه خانواده‌های اردبیلی برای حضور در این برنامه شاخص ادامه داد: در این برنامه مهمانان کشوری و هنرمندان قرآنی حضور دارند و تجلیل از شرکت‌کنندگان در پویش نذر نان و برپایی غرفه‌های هنری نیز جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده این آئین است.

ابراهیمی بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه ثبت و حفظ این آئین و آمادگی روزه داران و نمازگزاران برای خودسازی، تزکیه نفس در این ماه مبارک است.

وی در پایان اظهار داشت: این مراسم با مشارکت نهادهای فرهنگی شهر، مؤسسات قرآنی، کانون مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات اسلامی، دارالقرآن‌الکریم، صدا و سیمای استان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری و قرارگاه فرهنگی حضرت زهرا (س) در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 732944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.