مردم مشت کوبنده بر دهان یاوه‌گویان بین‌المللی زدند/ بعد از حماسه ۱۱ اسفند نوبت مسئولان است

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب گفت: با وجود تبلیغات وسیع امپراطوری رسانه و دشمنان اسلام، مردم مشت کوبنده بر دهان یاوه‌گویان بین‌المللی زدند و حماسه ۱۱ اسفند را آفریدند، در واقع مردم رسالت خود را انجام دادند و بعد از آن نوبت مسئولان است که به وعده‌هایشان عمل کنند.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: وظیفه دینی، اخلاقی، انسانی و الهی خود می‌دانم که از ملت شریف ایران خصوصاً پیشکسوتان و مردم شهیدپرور اصفهان، به خاطر حضور در حماسه ۲۲ بهمن و حماسه‌آفرینی در ۱۱ اسفندماه به مناسبت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان بی‌نهایت تقدیر و تشکر کنم.

وی با تاکید بر اینکه اینجانب به عنوان خادم اسلام، قرآن، مردم و ولایت همیشه در خدمت ولایت و مردم شریف و عزیز هستم، گفت: به منتخبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان اصفهان، آقایان بانکی‌پور، طغیانی، مقتدایی، بخشی و یزدیان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم انشاالله با وحدت کلمه، کلمه وحدت به بررسی مشکلات مردم در ابعاد مختلف و تنظیم برنامه‌های تحقیقی و پژوهشی برای برون‌رفت از مشکلات جامعه اسلامی در سطح کشور و به‌ویژه اصفهان بپردازند. با اقدامات جدی در طول این ۴ سال که خدا به آنان عنایت فرموده در خدمت انقلاب، اسلام و مردم باشند.

سالک ادامه داد: اینجانب به عنوان یک شهروند و کسی که ۵ دوره در مجلس حضور داشته‌ام، مطالبه‌گر این مسائل هستم و مجمع نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان هم در تعقیب این مطالبات از این عزیزان برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان منتخب مردم توقع داریم که با توکل بر خدا در مسیر مطالبات مقام معظم رهبری که همان مطالبات مردم است قدم بردارند و برای رفع مشکلات مردم برنامه‌ریزی کنند.

سالک تصریح کرد: نمایندگان منتخب مردم، برای اعتلای کشور، به مسائل بنیادین از قبیل تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان توجه کنند و اصفهان را به عنوان قطب دانش‌بنیان کشاورزی در سطح کشور مطرح کنند.

عضو شورای عالی مجمع نیروهای انقلاب ادامه داد: به نسل جوان بویژه تحصیل‌کرده توجه داشته باشند و با بیکاری مبارزه کنند و برای ایجاد اشتغال، مسکن، زندگی و ازدواج جوانان تلاش کنند. تنظیم ارتباطات منطقی و عقلایی، با کارشناسی مشکلات جامعه در سطح کشاورزی، صنعت، اقتصاد، مسائل فرهنگی، اجتماعی و تنظیم برنامه برای برون‌رفت از این مشکلات را در قالب طرح‌های دو فوریتی یا پیشنهاد به دولت در مجلس مطرح کنند و از هر گونه فریب پرهیز کنند.
با حوزه علمیه اصفهان، دانشگاهیان، آموزش و پرورش و نخبگان اصفهانی ارتباط مستقیم داشته باشند و از تجربیات آنان استفاده کنند.

وی افزود: علیرغم تبلیغات وسیع امپراطوری رسانه و دشمنان اسلام، مردم مشت کوبنده بر دهان یاوه‌گویان بین‌المللی زدند و حماسه ۱۱ اسفند را آفریدند و پاسخی لبیک‌گونه به مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری خود دادند که باید از مردم تشکر کرد و باید بگوییم که مردم رسالت خود را انجام دادند و از این به بعد مسئولان باید پاسخ مثبت به عموم مردم بدهند.

سالک اضافه کرد: مشارکت مردمی پایه‌های اقتدار کشور را تقویت کرد و مقاومت فلسطین، عراق، سوریه و یمن هم از این اقتدار نیرو گرفتند و در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل با قدرت می‌ایستند. آرا مردم نقش بسیار مهم جهانی داشت و با توجه به جابجایی قدرت که امروز در جهان دارد اتفاق می‌افتد قدرت اسلام ناب و نیروی عظیم مسلمانان و آزادیخواهان قطب اصلی این جابجایی در جهان است.

نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: کسانی که در این انتخابات از روی عمد و لجاجت رأی ندادند و به خواسته استکبار و دشمن عمل کردند، بدانند که در روز قیامت باید پاسخگوی خون شهدا و مردم شهید پرور اصفهان باشند.

کد خبر 732940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.