توزیع ۱۵۰ تن آسفالت در منطقه ۶ شهرداری تبریز

شهردار منطقه شش تبریز از اجرای عملیات آسفالت‌ریزی اساسی و توزیع ۱۵۰ تن آسفالت در کوی بنفشه شنب‌غازان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا جان‌فشان نوبری ظهر امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات ساماندهی و بهسازی معابر غرب و شمال‌غرب تبریز با اجرای عملیات زیرسازی، همسطح‌سازی و آسفالت‌ریزی اساسی یکی از مهم‌ترین اقدامات مدیریت شهری است.

وی افزود: به منظور تکریم شهروندان و سهولت در تردد خودروها، بیش از ۱۵۰ تن آسفالت در کوی بنفشه واقع در شنب غازان توسط عوامل معاونت فنی و عمرانی این منطقه در حال توزیع است.

شهردار منطقه شش تبریز با بیان اینکه عملیات توزیع آسفالت شریان‌های اصلی و محلات تا پایان سال تداوم خواهد داشت، خاطرنشان کرد: عملیات لکه‌گیری و چاله‌زدایی معابر اصلی و فرعی منطقه نیز توسط معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه در حال اجرا است.

جان‌فشان نوبری از اجرای عملیات حفاری و لوله‌گذاری آبرسانی آب خام فضای سبز در مسیر جاده تبریز - مرند خبر داد و اضافه کرد: عملیات حفاری و لوله‌گذاری آب‌رسانی آب خام فضای سبز در مسیر پل مایان به سمت پلیس راه تبریز-مرند به همت معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه شش تبریز در حال اجرا است.

وی ادامه داد: این عملیات با هدف آبیاری فضای سبز و حذف آبیاری با تانکر، در راستای اهمیت آب‌رسانی جهت حفظ و گسترش فضای سبز به‌منظور تزریق نشاط و سرسبزی در چهره مسیر ترانزیتی کلان‌شهر تبریز صورت می‌گیرد.

شهردار منطقه شش تبریز گفت: این اقدام موجب می‌شود تا شبکه آبیاری توسعه پیدا کند، آب‌رسانی به درختان و فضاهای سبز سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود و نظارت بر این اقدامات کارشناسانه باشد.

جان‌فشان نوبری با بیان اینکه عملیات لوله گذاری آب خام به متراژ هزار متر طولی در این مسیر آغاز شده است، افزود: این عملیات با اعتباری افزون بر ۹ میلیارد ریال آغاز و در حال اجرا است.

کد خبر 732923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.