نمایندگان منتخب با مردم و مدیران تعامل بیشتری داشته باشند

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم انتظار دارند که نمایندگان، آن‌ها را ببینند و تعامل صددرصدی با آن‌ها و مدیران داشته باشند. این موضوع در دوره گذشته چندان جدی نبود، بنابراین از نمایندگان جدید می‌خواهیم که با مجموعه مدیران کشور و مردم همراهی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نطق میان‌دستور صدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در انتخابات اخیر با رهبری معظم انقلاب هم‌عهدی دیگری داشتند، آن‌ها روز یازدهم اسفند پاسخ خوبی را در کشور به خواسته‌های رهبری دادند و اکنون ما و هر کس دیگری که خود را در معرض مطالبات مردم می‌داند، باید پاسخگو باشد.

وی افزود: حضور مردم پیام قابل توجهی داشت و لازمه پاسخ دادن به آن این است که به مشکلات آن‌ها توجه شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در سطح کلان کشور، حضور مردم بیشتر شده است، اما باز هم میزان مشارکت کم بوده است که نمایندگان باید به این امر توجه داشته باشد.

نادرالاصلی گفت: مردم بر عملکرد نمایندگان حساس هستند و انتظار دارند که نمایندگان آن‌ها را ببینند و تعامل صددرصدی با مردم و مدیران داشته باشند؛ این موضوع در دوره گذشته چندان جدی نبود، بنابراین از نمایندگان جدید می‌خواهیم که با مجموعه مدیران کشور و مردم همراهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه معاون استاندار و فرماندار اصفهان از قاطبه مدیران و همکاران شهرداری در برگزاری انتخابات تشکر ویژه کردند، گفت: من نیز از اعضای اجرا کننده انتخابات بودم که در جریان ریز مسائل قرار داشتم؛ از مدیران شهرداری، مناطق و سازمان‌ها که در امر برگزاری انتخابات از هیچ کوششی دریغ نکردند، تشکر می‌کنیم.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از شهردار اصفهان نیز انتظار دارم که نسبت به تقدیر و تشکر از همه کسانی که در این حوزه فعال بودند، اقدام کند.

کد خبر 732914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.