مدیران اداری به همراه نماینده مجلس مطالبات را پیگیری کنند

فرماندار تیران و کرون گفت: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری با همکاری نماینده مجلس مطالبات مردم این شهرستان را پیگیری کنند تا زیرساخت‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نشست با مدیران ادارات و دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان تیران و کرون با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: ملت ایران واقعیت‌ها شناخته‌اند و همراه با تبلیغات دشمنان نمی‌شوند.

وی افزود: دشمن تلاش خود را برای کاهش مشارکت به کار گرفته بود، اما از هوشیاری و دلدادگی ملت ایران نسبت به میهن خودشان خبر نداشت که همراهی با آن‌ها ندارند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مشارکت مردمی در تیران و کرون به ۵۳ درصد در روز انتخابات رسیده است، خاطرنشان کرد: میانگین مشارکت در حوزه انتخابیه نجف آباد و تیران و کرون ۳۸ درصد بود که ابوالفضل ابوترابی با ۴۰۲۵۰ رأی به عنوان نماینده انتخاب شد.

محمدی‌کیا با بیان اینکه حق مردم خدمت است، اضافه کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری با همکاری نماینده مجلس مطالبات مردم این شهرستان را پیگیری کنند تا زیرساخت‌ها توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: احداث بیمارستان امام رضا (ع) مهم‌ترین مطالبه مردم این شهرستان بوده است که باید برای تحقق آن با عزم همگانی دولت، مسئولان و نماینده مجلس محقق شود.

فرماندار تیران و کرون توسعه راه‌ها، احداث مراکز فرهنگی و ورزشی را از دیگر مطالبات مردم این منطقه دانست و تاکید کرد: علاوه بر توسعه زیرساختی، ارائه خدمات نیز مورد توجه بود که باید کارکنان اداری و سازمان‌های خدماتی به آن بپردازند.

محمدی‌کیا گفت: خدمت‌رسانی به موقع رضایتمندی را افزایش می‌دهد و همین موضوع بر افزایش مشارکت تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین مسئولان اداری ضمن توجه به این مسئله مهم نسبت به اطلاع‌رسانی خدمات ارائه شده نیز برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

وی با اشاره به شأن قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قوانین نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: کارشناسان و مسئولان در این امر با نماینده منتخب همکاری کنند تا اصلاح قانون و قانون‌گذاری جدید در موضوعات مورد نیاز صورت گیرد.

کد خبر 732906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.