موضوع تبدیل وضعیت مربیان شهرداری تبریز در اولویت قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به فرارسیدن سال جدید، از شهردار درخواست می‌کنیم تا موضوع تبدیل وضعیت کارکنان مترو و مربیان را در اولویت کاری قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، شهرام دبیری صبح امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در صدوهشتادوهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از مردم قهرمان و پیشرو تبریز، همچنین مردم غیور و همیشه در صحنه آذربایجان قدردانی می‌کنیم که با حضور پرشور در انتخابات مجلس و خبرگان ما را سربلند کردند.

وی افزود: از تلاش‌های مجدانه مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی و یونس فاتح فرماندار تبریز هم قدردانی می‌کنیم که بدون تنش و با نظم و ترتیب خاصی انتخابات را برگزار کردند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه از تلاش تمام نیروهای ستادی، داوطلب، نیروهای انتظامی و بسیج که این انتخابات را برگزار کردند، قدردانی می‌کنیم، خاطرنشان کرد: حماسه مردم در انتخاب آیت‌الله آل هاشم که با بالاترین رأی انتخاب شدند را تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم، همچنین انتخاب دیگر منتخبان خبرگان رهبری را نیز تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت برایشان داریم.

دبیری اضافه کرد: برای کاندیداهای دور دوم انتخابات نیز آرزوی موفقیت داریم و از تمام کاندیداهایی که موجب پرشور شدن این انتخاب شدند قدردانی می‌کنیم، باید بگویم که بار دیگر اقتدار نظام در این انتخابات به دنیا نشان داده شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه فرارسیدن سال جدید قرار گرفتیم، از شهردار درخواست می‌کنیم تا موضوع تبدیل وضعیت کارکنان مترو و مربیان را در اولویت کاری قرار دهند و اقدامات لازم را در این راستا اتخاذ کند.

کد خبر 732872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.