۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
بارش برف و باران در راه کرمان

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت امروز سامانه بارشی اکثر مناطق استان کرمان را در بر می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مریم سلاجقه با بیان اینکه از اواخر وقت امروز سامانه بارشی اکثر مناطق استان کرمان را در بر می‌گیرد، اظهار کرد: سامانه بارشی تا چهارشنبه در استان کرمان به صورت بارش برف، باران، تگرگ و تند بادهای لحظه‌ای فعال است.

وی افزود: عمده بارش‌ها در مناطق شمال و غرب استان است و آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن رواناب‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه آسمان کرمان هم‌اکنون صاف تا کمی ابری است، بیان کرد: برای امروز افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان است.

وی از تداوم و پایداری هوای سرد در سطح استان کرمان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته منوجان با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان بود و لاله‌زار و شهربابک با دمای ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، خنک‌ترین مناطق استان بوده‌اند.

سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را پنج درجه سانتی‌گراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۰ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

کد خبر 732840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.