منتخبان مردم بر رفع مشکلات کلان اصفهان تمرکز کنند

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: منتخبان مجلس شورای اسلامی با اعتماد مردم مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره‌گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان، بر رفع مشکلات کلان اصفهان تمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد نورصالحی امروز _یکشنبه سیزدهم اسفند_ در نطق پیش از دستور صدوبیست‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تقدیر از مردم بابت رقم زدن انتخابات باشکوه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برخلاف تلاش دشمن، مردم همچون گذشته حضوری قاطعانه پای صندوق‌های رأی داشتند و مشارکت بیش از ۴۱ درصدی در کشور و در استان‌های مختلف مشارکت بیش از ۷۰ درصدی را رقم زدند.

وی افزود: امیدواریم این انتخابات نقطه عطفی برای پیشرفت‌های کشور و تأمین نیازهای عامه مردم در اصفهان باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به لطف خداوند در مرحله اول پنج نماینده شهرستان اصفهان تعیین شدند، با تبریک به این عزیزان، عنوان می‌کنیم که مسئولیتی سنگین و طاقت‌فرسا را قبول کردند و از آن‌ها می‌خواهیم با برنامه و جدیت وارد عرصه خدمت شوند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان و کشور در درجه نخست باید بر مسائل کلان کشور در حوزه فرهنگ، اجتماع و اقتصاد، ارتقا تولید و کاهش تورم تمرکز کنند تا تلاش و کوشش‌های مجلس یازدهم و دولت سیزدهم در این خصوص ادامه پیدا کند.

وی بیان کرد: منتخبان مردم با اعتماد آنان مواجه شدند، بنابراین باید در فرصتی که تا تشکیل رسمی مجلس دوازدهم فراهم است، با بهره‌گیری از تجارب نمایندگان کنونی و مسئولان، بر موضوعات مهم استان همچون جریان زاینده‌رود، آلودگی هوا و مشکلات زیست‌محیطی، حمل‌ونقل عمومی شهری و بین شهری، مشکلات ناشی از مهاجرت بی‌رویه و اشتغال تمرکز کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در دو سال و نیم گذشته به‌صورت مستمر جلسات ماهانه با نمایندگان شهرستان داشتیم و مسائل کلان را پیش می‌بردیم که امیدواریم با ترکیب جدید نمایندگان این جلسات ادامه پیدا کند تا اقدامات خوب و راهگشایی برای شهر و استان داشته باشیم.

کد خبر 732833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.