مردم ملایر حماسه آفریدند

فرماندار ملایر ضمن اشاره به اینکه حضور مردم ملایر به واقع حماسی و دشمن شکن بود گفت: باید از حضور معنا دار مردم ایران اسلامی و ملایر در پای صندوق های رای نهایت تقدیر و تشکر را داشت و این پیروزی بزرگ را به محضر آحاد مردم شهید پرور ملایر تبریک عرض می نمایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت کشور، ستاد انتخابات شهرستان ملایر اولین حوزه کشور در شمارش و تجمیع آرا بود و خدا را شاکریم در نهایت امنیت، صحت و سلامت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در ملایر برگزار کردیم.

وی افزود: جا دارد تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران بخصوص رؤسا و اعضای هیأت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و شورای تأمین داشته باشم که نهایت دقت و تلاش را داشتند.

فرماندار ملایر ادامه داد: آمار رسمی انتخابات به شرح ذیل است:

تعداد کل آرای مأخوذه: ۹۳۵۲۲ رأی تعداد کل آرای صحیح :۸۸۲۵۵ رأی، نفر اول احد آزادی‌خواه با ۲۲۸۹۷ رأی معادل ۲۵.۹۴ درصد کل آرا، ‏نفر دوم حسین احمدی با ۱۶۶۸۸ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد کل آرا و ‏‬ نفر سوم احمد آریایی‌نژاد با ۱۶۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد کل آرا را به دست آورده است.

اسماعیلی اضافه کرد: بر اساس این نتایج، حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد و آقایان حسین احمدی و احمد آریایی‌نژاد نیز به دور دوم راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: کاندیداهای محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا اعتراضات قانونی خود را همراه با مستندات تقدیم ستاد انتخابات نمایند و طبق قانون، بعد از تأیید انتخابات در وزارت کشور و با هماهنگی شورای نگهبان یک ماه فرصت اعلام زمان دور دوم انتخابات است.

کد خبر 732735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.