علیرضا عباسی با ۱۰۸ هزار رای راهی بهارستان شد/ تعیین تکلیف دومین نماینده کرج یک ماه بعد

رئیس ستاد انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه علیرضا عباسی با کسب ۱۰۸ هزار و ۲۴۱ رای به عنوان نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد راهی مجلس شد، گفت: رقابت میان علی شیرین‌زاد و مصطفی سعیدی سیرایی به دور دوم کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عصر امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ مرتضی ولی پوری در گفتگوی ویژه خبری به اعلام نتایج نهایی انتخابات در حوزه کرج، فردیس و اشتهارد پرداخت و اظهار کرد: علیرضا عباسی با کسب مجموع آرای ۱۰۸ هزار و ۲۴۲ رأی به عنوان منتخب مردم با بالاترین آرا به بهارستان راه یافت.

رئیس ستاد انتخابات استان البرز شمار تعرفه‌های مصرفی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد را ٣٤١هزار و ٥١٨ رأی برشمرد و اضافه کرد: با توجه به قوانین موجود انتخابات برای تعیین تکلیف نفر دوم بهارستان حوزه انتخابیه کرج در آینده برگزار خواهد شد.

رقابت علی شیرین زاد و مصطفی سعیدی سیرایی ادامه دارد

ولی پوری با اشاره به کسب ٥٥ هزار و ٢٣ رأی توسط علی شیرین زاد و ٤٠ هزار و ٢٣٦ رأی توسط مصطفی سعیدی سیرایی در مرحله نخست رأی گیری افزود: مرحله دوم براساس ماده ١٠ قانون انتخابات برای دومین کرسی حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد ظرف یک ماه پس از اعلام نتیجه مرحله اول و تأیید صحت انتخابات توسط شورای محترم نگهبان تعیین و اعلام خواهد شد.

«علی حدادی» منتخب مردم غرب استان البرز

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان نیز علی حدادی با کسب ٢٤٩٠١ رأی به‌عنوان نماینده این حوزه راهی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

نمایندگان خبرگان رهبری در البرز مشخص شدند

رئیس ستاد انتخابات همچنین با اشاره به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: آیت الله حسین ردایی و آیت الله محمدرضا فلاح تفتی موفق به کسب آرا جهت حضور در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شدند.

کد خبر 732730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.