تخصیص یک سوم بودجه ۱۴۰۳ به خط ۲ متروی اصفهان

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر یک سوم بودجه ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده است و هفت هزار میلیارد تومان زیرِ زمین مناطق ۹ و ۱۴ شهرداری سرمایه‌گذاری می‌شود.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افتتاح پروژه‌های اخیر در منطقه ۹ شهرداری اصفهان اظهار کرد: منطقه ۹، منطقه‌ای بکر و مستعد با مردمانی خوب و قانع است که ظرفیت توسعه و پیشرفت زیادی را دارد، این فرصتی است تا بیشتر از قبل به این منطقه خدمت کنیم.

وی با اشاره به پروژه‌های محله محوری در مناطق کم برخوردار شهر اصفهان گفت: اقدامات و طرح‌هایی که در این راستا انجام می‌شود، ممکن است از نظر تعداد کم باشد، اما از نظر ریالی قابل توجه است، هرچند ما به این میزان اقدامات راضی و قانع نیستیم و باید آن را افزایش داد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: آغاز پروژه خط دو مترو از منطقه ۹ رقم می‌خورد و به منطقه ۱۴ که هر دو منطقه کم برخوردار محسوب می‌شوند، ختم می‌شود.

نادرالاصلی ادامه داد: پروژه خط دو متروی این کلان‌شهر یک سوم بودجه ۱۴۰۳ را به خود اختصاص داده است و هفت هزار میلیارد تومان زیر زمین مناطق کم برخوردار ۹ و ۱۴ سرمایه‌گذاری می‌شود که قطعاً این پروژه‌ها نشانه و نماد خوبی، در راستای قولی است که به مردم برای خدمت‌رسانی در مناطق کم‌برخوردار داده بودیم.

کد خبر 732707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد صالحی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    2 0
    اگر به فکر مردم کم برخودار بودند زمان مترو رو زیاد تر می‌کردند که مردم راحت تر توی سطح شهر تردد کنند نه تا ساعت نه که تازه مردم نیاز به مترو دارند مخصوصا در تابستان
  • فروغی US ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
    1 0
    چرا خط مترو اصفهان به بهارستان را تمام نمیکنند؟ این خط که احتیاج به کندن زیرزمین ندارد،تمام خط روی زمین ریل گذاری میشود، شایدبرایشان زیاد ندارد والا... باتشکرازایمنا