عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اسفند

در این بسته خبری از افزایش ظرفیت گرم‌خانه‌های شهرداری مشهد تا تبلیغات شهری تئاتر و سینما در تهران پررنگ‌تر خواهد شد و ۱۴ پروژه بزرگ بخش خصوصی در تبریز اجرایی می‌شود را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

شهر مشهد از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد

مهدی یعقوبی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بامداد امروز و پس از پایان انتخابات ۳۴۹ پاکبان تمام معابر شهر مشهد را از بنرها و پوسترهای انتخاباتی پاکسازی کردند.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اسفند

۱۴ پروژه بزرگ بخش خصوصی در تبریز اجرایی می‌شود

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: همزمان با افتتاح ۱۴ پروژه بزرگ شهری، ۱۴ پروژه سرمایه گذاری نیز آغاز به کار خواهد کرد.

۷۰۰ نفر در گرمخانه‌های شهرداری مشهد پذیرش شدند

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: بیش از ۷۰۰ فرد بی‌سرپناه در یک هفته گذشته همزمان با سرما و برف و باران در گرمخانه‌های شهرداری مشهد پذیرش شدند.

یک دستگاه تانکر سوخت در سه راهی مریوان دچار حریق شد

آزاد طهماسبی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: یک دستگاه تانکر سوخت در سه راهی مریوان واژگونی و دچار حریق شد.

راه‌اندازی بازارچه بهاره و بازگشایی ۳۰ غرفه در قلب پایتخت

سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۶ تهران گفت: همزمان با آغاز طرح استقبال از بهار و با هدف افزایش رفاه و آسایش شهروندان در خریدهای نوروزی و همچنین رونق بازار کسب و کار، از ۱۲ اسفند به مدت یک ماه اقدام به راه‌اندازی بازارچه بهاره و بازگشایی ٣٠ غرفه برای عرضه و فروش انواع خوراک، پوشاک و منسوجات با قیمت مناسب کرد.

تبلیغات شهری تئاتر و سینما در تهران پررنگ‌تر خواهد شد

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد در حوزه تبلیغات شهری از آثار هنرمندان تئاتر و سینما حمایت بیشتری انجام خواهد شد.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۲ اسفند

آغاز عملیات اجرایی توسعه شمال غربی خط ۷ متروی تهران

محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: عملیات اجرایی پروژه توسعه شمال غربی خط ۷ متروی تهران با حضور معاون حمل و نقل شهرداری تهران، شهردار منطقه ۵ و جمعی از مسئولین شهرداری تهران آغاز شد.

برگزاری پویش «نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» در سراسر کشور

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: پویش «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» در همه کشور برگزار خواهد شد و آتش‌نشانان در مدارس و اماکن تجمعی در این خصوص آموزش خواهند داد.

جانمایی ۱۱۰۰ المان گل برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ در مشهد

مهدی یعقوبی، قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد اقدامات استقبال از بهار ۱۴۰۳ مدیریت شهری را تشریح کرد و گفت: اقدامات امسال تحت تأثیر همزمانی ماه مبارک رمضان با بهار قرار گرفته و برنامه‌ها و جشن‌ها نیز باتوجه به این موضوع پیش بینی شده است.

کد خبر 732690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.