اجرای طرح «محله من، محله زندگی» در محلات دوازده‌گانه منطقه ۷ اصفهان + فیلم

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح «محله من، محله زندگی» در محلات دوازده‌گانه این منطقه برگزار می‌شود، گفت: در این طرح واحدهای عمرانی، امور شهر، فضای سبز و ترافیک طی یک هفته در محلات مختلف حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت ویژه به پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات موجود در محلات می‌پردازند.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح محله من، محله زندگی هم‌زمان با دوازدهم بهمن سال جاری در سطح محلات منطقه ۷ شهرداری اصفهان آغاز شد.

وی افزود: اجرای طرح محله من، محله زندگی با بهره‌گیری از ظرفیت همراهی و مشارکت شهروندان در سطوح مختلف واحدهای اجرایی شهرداری و با هدف ارتقای سطح خدمت‌رسانی به محلات اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این طرح واحدهای مختلف عمرانی، امور شهر، فضای سبز و ترافیک طی یک هفته در محلات مختلف حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت ویژه به پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات موجود در محلات می‌پردازند.

سلطان‌آقایی گفت: در حوزه عمرانی اقداماتی از جمله لکه‌گیری آسفالت معابر، ترمیم پیاده‌روها و بازسازی جداول معیوب در سطح محله انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح در حوزه فضای سبز اقداماتی از جمله واکاری، گل‌کاری و ساماندهی باغچه‌ها، بوستان‌ها و پارک‌های محلی صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: در حوزه امور شهر نیز تیم‌های مختلف نسبت به شست‌وشوی معابر، پاک‌سازی سطح محل از نخاله و ساماندهی زمین‌های بایر اقدام خواهند کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح در حوزه ترافیک نیز به اقداماتی از جمله اصلاح تابلوهای ترافیکی معیوب، نصب تابلوها و علائم ترافیکی جدید، ساماندهی سرعت گیرها و اصلاح و احیای خط‌کشی‌های معابر و خیابان‌های سطح محله می‌پردازد.

سلطان‌آقایی گفت: طرح محله من، محله زندگی هرماه به مدت یک هفته و در یک محله اجرا می‌شود و در پایان هر هفته از اجرای این طرح با حضور اهالی محل و شهروندان رویداد فرهنگی با محوریت ارائه مباحث و آموزه‌های مختلف حوزه شهروندی برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این طرح به‌عنوان نخستین محله، محله فروردین انتخاب شده و در حال حاضر همکاران حوزه‌های مختلف شهرداری در حال ارائه خدمت در این محدوده هستند، همچنین روز پنجشنبه دوازدهم بهمن سال جاری نیز با حضور و همراهی شهروندان، اختتامیه آن با اجرای طرح‌های نظافتی و فضای سبز برگزار شد.

سلطان‌آقایی با دعوت از تمام مجموعه‌های فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد مستقر در محلات برای حضور و همراهی در اجرای این طرح گفت: این طرح در محلات دوازده‌گانه این منطقه برگزار می‌شود، از این‌رو شهروندان و اهالی این منطقه نیز می‌توانند برای مشارکت و همراهی با خادمان خود در شهرداری، با شماره تلفن ۳۴۵۹۴۴۰۴ تماس بگیرند و ثبت‌نام کنند.

کد خبر 732659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.