نتایج رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کرمان

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان نتایج رسمی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رحمان جلالی امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران، از مشارکت ۵۰ درصدی کرمانی‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: میزان مشارکت در استان کرمان نزدیک به ۵۰ درصد بوده است و در حوزه انتخابیه کرمان و راور تعداد ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رأی از شرکت‌کنندگان اخذ شد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن‌پور با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رأی به عنوان نامزد اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رأی به عنوان نامزد دوم منتخب شدند و محمدرضا پورابراهیمی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رأی، محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رأی، محمدعلی عسکری با ۳۱ هزار و ۸۷۰ رأی و محمدمهدی زاهدی با ۲۵ هزار و ۳۵۲ رأی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان تصریح کرد: عبدالحسین همتی با ۲۸ هزار و ۳۴۴ رأی از ۶۹ هزار و ۵۷۸ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان انتخاب شد و در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، احمد انارکی محمدی با ۵۶ هزار و ۴۹۲ رأی از ۱۲۷ هزار و ۷۱۵ آرای مأخوذه منتخب مردم شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کهنوج، فاریاب، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و جازموریان، منصور شکراللهی با ۸۲ هزار و ۵۸۶ رأی از ۱۶۳ هزار و ۷۱۱ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد و بهنام سعیدی با ۳۷ هزار و ۶۲۱ رأی از ۱۴۷ هزار و ۹۲ رأی مأخوذه به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد برگزیده شد.

جلالی بیان کرد: موسی غضنفرآبادی با ۶۸ هزار و ۳۵۴ رأی از ۱۳۸ هزار و ۵۶۹ آرای مأخوذه به عنوان نماینده مردم حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و گنبکی برگزیده شد و در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، محمد معتمدی‌زاده با کسب ۵۳ هزار و ۷۱۵ رأی از ۱۱۳ هزار و ۲۱۰ رأی مأخوذه، نماینده منتخب مردم شناخته شد.

وی خاطرنشان کرد: غلامرضا نویدی با کسب ۱۸ هزار و ۳۰۲ رأی از ۳۵ هزار و ۸۵۴ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم در حوزه انتخابیه شهربابک برگزیده شد و در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه، یاسر سلیمانی با ۲۴ هزار و ۹۱۱ رأی از ۶۷ هزار و ۷۱۲ آرای مأخوذه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

کد خبر 732658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.