شهروندان پردیسان قم برای اخذ مجوز کاربری تجاری اقدام کنند

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: درخواست داریم شهروندانی که واحد تجاری بدون مجوز دارند برای تعیین تکلیف آن به شهرداری منطقه مراجعه کنند تا بتوانیم به صورت قانونی مجوز تجاری صادر کنیم.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه مشکل تجاری‌های پردیسان با مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان قم حل شده است، اظهار کرد: سال‌ها مسئله صدور مجوز تجاری برای شهروندان پردیسانی قفل شده بود، اما مشکل این موضوع اکنون حل شده است.

وی افزود: مطابق مصوبه کمیسیون ماده ۵ استان قم، مراکز تجاری که بتوانند پارکینگ واحدهای مسکونی‌ را تأمین کنند، برای ۱۶ متر مربع به بالاتر قابلیت گرفتن تجاری را دارند که تعداد آن‌ها در منطقه پردیسان بسیار است.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: درخواست داریم شهروندانی واحد تجاری بدون مجوز دارند برای تعیین تکلیف آن به منطقه مراجعه کنند تا بتوانیم به صورت قانونی مجوز تجاری به همشهریان بدهیم.

مظفری تصریح کرد: طرحی به کمیسیون ماده ۵ داده شده است که به ازای هر واحد مسکونی در مجتمع‌های مسکونی، یک متر مربع تجاری مشاع برای هر واحد در نظر گرفته شود و شهرداری محاسبات آن را با دریافت هزینه انجام می‌دهد تا بتواند به نفر بعدی بفروشد یا آن را اجاره دهد و هزینه‌های ساختمان با آن تأمین شود.

کد خبر 732655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.