اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان سمنان

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان، نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، احمد ریواده امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان را اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس عباس گلرو از با کسب ۲۹ هزار و ۴۵۵ رأی از مجموع ۶۴ هزار و ۶۲۰ رأی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، یاسر عربی ۱۷ هزار و ۶۸۱ رأی از مجموع ۳۰ هزار و ۹۷۷ رأی در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، علی‌اکبر علیزاده برمی با کسب ۱۱ هزار و ۱۴۷ رأی از حوزه انتخابیه دامغان و احمد عجم با کسب ۳۵ هزار و ۸۴۵ رأی از مجموع آرای صحیح ۹۲ هزار ۵۹۵ رأی از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، منتخبان مردم با کسب اکثریت آرا در استان سمنان شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان خاطرنشان کرد: سیدمحمد مهدی میرباقری با کسب ۱۷۵ هزار و ۱۵۲ رأی مردم، منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در دوره ششم شدند، در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان تعداد کل آرا ۲۵۲ هزار و ۲۱۷ رأی در ۶۸۱ شعبه بود.

ریواده تصریح کرد: ۶.‏۴۷ درصد افراد دارای شرایط رأی دادن این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مشارکت کردند، مشارکت مردم استان سمنان ۲.‏۴۷ درصد بود و در این دوره مشارکت مردم استان در انتخابات ۰.۴ درصد افزایش داشت.

کد خبر 732654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.