حجت‌الاسلام «محمد باقری‌ بنابی» از بناب راهی مجلس شد

فرماندار بناب گفت: با اتمام نتایج شمارش آرا در این شهرستان، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی معروف به شیخ رضا، با کسب ۲۳ هزار و ۳۴۳ رای از این حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، رضا لعلی صبح امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام نتایج شمارش آرا در این شهرستان، حجت‌الاسلام محمد باقری بنابی معروف به شیخ رضا، با کسب ۲۳ هزار و ۳۴۳ رأی از این حوزه انتخابیه راهی مجلس دوازدهم شد. از این حوزه انتخابیه «ضیاءالله اعزازی ملکی» با کسب ۱۶ هزار و هفت رأی و «پیمان محمدپور» با کسب ۱۵ هزار و ۳۶۰ رأی به ترتیب رای‌های دوم و سوم را کسب کردند.

وی با اشاره به مشارکت ۶۳ درصدی مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات افزود: میزان مشارکت مردم این شهرستان در این دوره نسبت به دوره قبلی ۱۶ درصد افزایش یافت.

فرماندار بناب خاطرنشان کرد: در این شهرستان ۱۰۴ هزار و ۹۰۶ نفر واجد شرایط رأی بودند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۸۰۱ نفر در انتخابات شرکت کردند که تعداد آرای مأخوذه صحیح ۶۲ هزار و ۷۵۲ رأی و آرای باطله سه هزار و ۴۹ رأی بود.

لعلی ادامه داد: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۲۷ شعبه اخذ رأی در این شهرستان دایر بود که از این تعداد ۱۲۴ شعبه ثابت و سه شعبه سیار بود.

وی گفت: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت داوطلب مجلس در این حوزه انتخابیه با هم رقابت کردند.

کد خبر 732619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.