تکلیف ۳ کرسی نمایندگی مجلس در زنجان مشخص شد

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه تکلیف سه کرسی نمایندگی مجلس در زنجان مشخص شد، گفت: تکلیف دو کرسی دیگر پس از برگزاری مرحله دوم مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی امروز _شنبه دوازدهم اسفند_ در نشست خبری که به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام اسماعیل نوری دیگر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری ۱۰۰ هزار و ۳۴۴ رأی و ۳۴.۱۲ درصد آرا را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به آخرین نتایج شمارش آرا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان افزود: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه منصور علیمردانی با ۲۳ هزار و ۸۶۴ رأی و کسب ۳۱ درصد آرا به عنوان منتخب مردم این حوزه شناخته شد، سیدجمال طاهری با ۲۰ هزار و ۴۵۷ رأی و کسب ۳۷.۶ درصد آرا در جایگاه دوم این حوزه قرار گرفت.

این مسئول تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ماه‌نشان و ایجرود نیز تکلیف آرا مشخص شد و سیدجمال موسوی با ۲۰ هزار و ۸۲۱ رأی و کسب ۵۲.۳۲ درصد مجموع آرا به‌عنوان منتخب مردم این حوزه شناخته شده و امیر نظری با ۱۱ هزار ۹۴۴ رأی و ۳۰ درصد آرا، نفر دوم این حوزه انتخابیه شناخته شد.

رفیعی افزود: در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی با ۱۶ هزار و ۹۴۹ رأی و کسب ۱۸.۲۶ درصد آرا و احمد بیگدلی با ۱۴ هزار و ۴۵۵ رأی و ۱۵.۵۸ درصد آرا در دور دوم با هم رقابت خواهند کرد.

وی یادآور شد: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با اعلام اینکه شمارش آرا در برخی از صندوق‌ها جمع‌بندی نشده است، تکلیف یکی از دو نماینده این حوزه انتخابیه در دور نخست مشخص و تعیین نفر دوم به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: مصطفی طاهری با کسب ۴۴ هزار و ۹۲۶ رأی و کسب ۲۷.۲۵ درصد آرا به عنوان منتخب نخست شناخته شده و نبی‌الله محمدی با ۲۶ هزار و ۷۸ رأی و ۱۵.۸۲ درصد آرا و محمد اسماعیلی با ۱۸ هزار و ۳۸۰ رأی و ۱۱.۱۵ درصد آرا در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.

رفیعی خاطرنشان کرد: نتایج تکمیلی و آرا هر یک از نامزدها توسط فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه در قالب آگهی منتشر خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی یک ماه پس از از تأیید نتایج توسط شورای نگهبان برگزار خواهد شد.

کد خبر 732567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.