حضور مردم بام ایران اتاق فکر دشمنان را ناامید کرد+ فیلم

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور مردم چهارمحال‌وبختیاری قطعا برگ زرینی در پرونده درخشان استان بود دشمن در تلاش بود که یاس ناامیدی را به جامعه تزریق کند این حضور مردم در استان و کشور اتاق فکر دشمنان را ناامید و پاسخ به یاوه‌گویی‌هایی آنان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری شامگاه _ جمعه یازده اسفند_ اظهار کرد: از حضور حماسی مردم بام ایران در پای صندوق‌های رأی تشکر می‌کنم تدابیر در حوزه صیانت از آرا مردم و انتخابات امن، سالم و پرشکوه اندیشیده شد بود.

وی افزود: حضور مردم چهارمحال و بختیاری قطعاً برگ زرینی در پرونده درخشان استان بود دشمن در تلاش بود که یاس ناامیدی را به جامعه تزریق کند این حضور مردم در استان و کشور اتاق فکر دشمنان را ناامید و پاسخ به یاوه‌گویی‌هایی آنان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پایان فرایند رأی‌گیری در استان تصریح کرد: مهلت فرایند رأی دهی در آخرین حوزه رأی‌گیری استان ساعت ۲۳ به پایان رسید.

حیدری با بیان اینکه فعالیت مدارس در چهارمحال و بختیاری فردا به صورت غیر حضوری خواهد بود یادآور شد: فعالیت ادارات استان متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 732508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.