کارمندان دخیل در انتخابات فردا نیازی به حضور در محل کار ندارند

رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: کارمندانی که از عوامل اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات امروز بودند یا به هر نحو در امر برگزاری انتخابات در استان یزد مشارکت داشتند، فردا نیازی به حضور در محل کار ندارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، علی اکبر عزیزی دقایقی قبل در ستاد خبری استان یزد اظهار کرد: فرآیند شمارش آرا در صندوق‌های رأی پس از پایان انتخابات و بعد از ساعت ۱۲ شب آغاز خواهد شد.

وی افزود: این فرآیند تا صبح به طول می‌انجامد، کارمندانی که از عوامل اجرایی و نظارت برگزاری انتخابات امروز بودند یا به هر نحو در امر برگزاری انتخابات در استان یزد مشارکت داشتند، فردا نیازی به حضور در محل کار ندارند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد با بیان اینکه شمارش آرا از زمان پایان رأی‌گیری آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: با پایان زمان درب شعبه‌ها بسته خواهد شد، افراد داخل شعبه رأی می‌دهند و شمارش آرا آغاز خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه نتایج انتخابات از طریق ستاد انتخابات کشور و به طور متمرکز رسماً انجام می‌شود، تصریح کرد: کارمندان و تمام کسانی که جزو عوامل اجرایی انتخابات بودند و بیش از ۱۴ هزار نفر بودند و فردا در ادامه فرآیندهای انتخابات حاضر هستند، فردا نیز جزو مأموریت آن‌ها خواهد بود و نباید به محل کار مراجعه کنند.

وی ادامه داد: معلمان نیز بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش از ساعت ۱۰:۰۰ صبح کلاس غیر حضوری خود را خواهند داشت.

کد خبر 732498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.