مردم گیلان در پای صندوق‌های رای حضور پرشوری داشتند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: تصاویر و گزارش‌های دریافتی از فرمانداران، نمایندگان فرمانداری و بخشداران بیانگر آن است که مردم گیلان در ۲۶۹۰ شعبه اخذ رای استان حضور پرشوری داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جواد شفیعی ثابت امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۱ حوزه انتخابیه استان گیلان، از ساعت هشت صبح تاکنون حضور افشار مختلف مردم در انتخابات ششمین دوره خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار بالا بوده است.

وی افزود: بر اساس تصاویر و گزارش‌های دریافتی از فرمانداران، نمایندگان فرمانداری و بخشداران بیانگر آن است که مردم گیلان در ۲۶۹۰ شعبه اخذ رأی استان حضوری پرشوری داشتند.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: از همه همکاران، نمایندگان فرمانداران، ناظران مسئول و عوامل شعبه‌های اخذ رأی خواهشمندیم، با هماهنگی که با فرمانداران، بخشداران و هیئت‌های نظارت دارند تا ساعات پایانی اخذ رأی تمهیدات لازم برای مردم شریفی که همچنان پای شعبه‌های اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند را فراهم کنند.

به گزارش ایمنا، بر اساس اطلاعیه شماره ۳۳ و عنایت به گزارش‌های دریافتی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور و درخواست استانداران، وزیر محترم کشور به استناد تبصره ۲ ماده ۱۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ماده ۸ آئین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری با تأیید شورای نگهبان مدت زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت ۲۴ (۱۲ شب) تمدید شد.

کد خبر 732496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.