انتخابات ۱۴۰۲ منظم‌ترین انتخابات ایران است

استاندار یزد با اشاره به مشارکت و حضور پرنشاط مردم یزد پای صندوق رأی گفت: منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی رقم خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، مهران فاطمی دقایقی پیش در ستاد انتخاباتی استان یزد ضمن تقدیر از همه کسانی که برای رقم زدن و خلق حماسه بزرگ تلاش کردند، اظهار کرد: یکی از منظم‌ترین و با برنامه‌ترین انتخابات خوب جمهوری اسلامی امروز رقم خورد.

وی با بیان اینکه کشور ما همیشه به خوبی تلاش می‌کند تا انتخابات با نظم و امنیت خوب برگزار شود، افزود: بیش از ۱۴ هزار عوامل اجرایی، نیروهای امنیتی، اطلاعاتی، فراجا، سپاه و بسیج در کنار عوامل نظارتی همکاری کردند و فرآیندهای انتخابات در کمال امنیت، با آرامش و با مشارکت خوب مردم رقم خورده است.

استاندار یزد با تقدیر از رسانه‌ها خاطرنشان کرد: کشور ما نعمت بزرگ مردمی را دارد و شکر این همراهی و پای کاری مردم برای ما سنگین است، بر عهده ما است که قدردان مشارکت مردم در انتخابات باشیم.

فاطمی با بیان اینکه پیرو فرمایش حضرت آقا در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست، ادامه داد: همه مردم از حق خود استفاده و حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما همواره در حال پیشرفت است، ادامه داد: پرچم کشور ما همیشه برافراشته است و به طور قطع در این رویداد تاریخی و سیاسی مردم یزد همچنان درجه یک می‌درخشند.

استاندار یزد از مردم یزد خواست برای استان یزد رأی دهند تا همچون همیشه استان یزد در صدر مشارکت استان‌های کشور باشد.

کد خبر 732493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.