مشارکت بیش از ۳۰۰ هزار نفر در انتخابات استان اردبیل/میزان مشارکت بالاتر از میانگین است

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا این لحظه میزان مشارکت استان اردبیل در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه _جمعه یازدهم اسفند_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور مردم استان اردبیل در پای صندوق‌های رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که از صبح امروز آغاز شده است، از بعدازظهر افزایش چشم‌گیری داشته و هم‌اکنون میزان مشارکت در استان بالاتر میانگین کشوری بوده و تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار هم استانی در پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند.

وی افزود: فرایند اخذ رأی تا ساعت ۲۴ تمدید شده است و اما شعبات اخذ رأی باید تا آخرین نفر مراجعه‌کننده برای رأی‌دهی، نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر بیش‌ترین مشارکت مردم در شهرستان‌های اصلاندوز و انگوت بوده و بعد از آن شهرستان‌های گرمی، بیله‌سوار و پارس‌آباد قرار دارند.

قاسمیان بیان کرد: با دستور استاندار اردبیل و با توجه به تداوم رأی‌گیری و فرآیند شمارش آرا، همه مدارس استان اردبیل در هر ۲ نوبت صبح و عصر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

کد خبر 732464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.