پدیده ایران بهترین شیرجه‌رو آسیا شد

در پایان مسابقات شیرجه قهرمانی جوانان آسیا، نماینده ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ به‌عنوان برترین ورزشکار این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا هفتم الی نوزدهم اسفند سال جاری در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شیرجه این دوره از مسابقات هفتم اسفند آغاز شد و امروز به پایان رسید.

تیم شیرجه ایران متشکل از پنج شیرجه‌رو راهی این مسابقات و در پایان موفق به کسب ۶ مدال رنگارنگ شد. سام واژیر که مدتی است تمرینات خود را در کشور کانادا دنبال می‌کند، با هماهنگی‌های صورت‌گرفته از سوی فدراسیون در این مسابقات حضور پیدا کرد. این شیرجه‌روی آینده‌دار ایران موفق به کسب دو مدال شیرجه هماهنگ و سه مدال انفرادی (دو مدال طلا و یک نقره در ماده انفرادی و یک نقره و یک برنز در ماده شیرجه هماهنگ) شد.

در پایان این مسابقات کمیته فنی شیرجه آسیا واژیر را به عنوان بهترین ورزشکار در رشته شیرجه در رده سنی ۱۵-۱۷ سال یازدهمین دوره مسابقات رده‌های سنی آسیا انتخاب کرد و در مراسم پایانی این رقابت‌ها با حضور فریدالدین فتاحیان که به تازگی به‌عنوان مدیر اجرایی فدراسیون ورزش‌های آبی آسیا انتخاب شده است، از وی تقدیر شد.

منبع: ایرنا
کد خبر 732463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.