۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰
مدارس اصفهان فردا تعطیل شد؟

سخنگوی ستاد انتخابات استان گفت: فردا همه مقاطع تحخصیلی در کل استان اصفهان تعطیل خواهد بود که جزئیات آن را اداره کل اموزش و پرورش استان اعلام خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جاننثاری شامگاه_ جمعه یازدهم اسفند_ در گفت‌وگویی اظهار کرد: به واسطه حضور معنادار و با شکوه مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان تشکر می‌کنم.

وی افزود: انتخابات و رأی گیری در سراسر استان تا ساعت ۱۲ تمدید شد. البته حوزه انتخابیه نظنز و اردستان ساعت ۱۰ رأی گیری به اتمام می‌رسد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از شعب اخذ رأی در مدارس مستقر بوده و رأی گیری تا ساعت ۱۲ شب ادامه دارد، قطعاً فردا در این مدارس شمارش آرا انجام خواهد شد و فرایند انتخابات ادامه دارد. از طرفی بسیاری از عوامل اجرای انتخابات فرهنگیان هستند که امروز و فردا در این فرایند مشارکت داشته و خواهند داشت.

جانثاری افزود: از این رو، برای جلوگیری از سردرگمی مردم ستاد انتخابات استان تصمیم گرفت که فردا مدارس کل استان تعطیل باشد.

وی تصریح کرد: فردا همه مقاطع تحصیلی در کل استان اصفهان تعطیل خواهد بود که جزئیات آن را اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام خواهد کرد.

کد خبر 732461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.