پیشنهاد تعطیلی مدارس خوزستان در حال بررسی است

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با بیان اینکه تعطیلی روز شنبه مدارس خوزستان در دست بررسی است، گفت: پیشنهاد فعالیت غیرحضوری مدارس را داده ایم و قطعا این موضوع تا ساعت پایانی امشب تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان عبداله افرازه شهاوند _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران بیان کرد: همان طور که پیش بینی می‌کردیم از بعد از ظهر امروز استقبال مردم در شعب اخذ رأی بیشتر شده و و روند رأی‌گیری بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی افزود: تنها راه اداره هر چه بهتر کشور از طریق انتخاب درست و کارآمد است لذا باید با انتخاب آگاهانه، نامزد اصلح را انتخاب و به دنبال رفع مشکلات استان بود.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با بیان اینکه مدت زمان رأی‌گیری تا ساعت ۲۲ امشب تمدید شده است افزود: از مردم استان درخواست داریم هر چه سریع‌تر خود را به شعب اخذ رأی رسانده و رأی خود را به صندوق بیاندازند.

افرازه شهاوند در خصوص آمار رأی دهی در برخی از شعب گفت: با توجه به اینکه برخی از شعب ما به صورت سیار هستند هنوز نمی‌توان آمار دقیقی ارائه داد و باید شعب سیار به درستی بررسی شوند.

وی تصریح کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه آبادان به صورت تمام الکترونیکی است لذا برای شمارش آرا به مدت زمان زیادی نیاز نیست. قطعاً نتیجه آرا در این حوزه خیلی زودتر از دوره‌های گذشته و دیگر حوزه‌های انتخابی استان اعلام خواهد شد.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد: از آنجا که مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، همه مردم را به حضور پرشور در این عرصه دعوت می‌کنم.

افرازه شهاوند با بیان اینکه تعطیلی روز شنبه مدارس خوزستان در دست بررسی است گفت: پیشنهاد فعالیت غیرحضوری مدارس را داده‌ایم و قطعاً این موضوع تا ساعت پایانی امشب تعیین تکلیف خواهد شد.

کد خبر 732431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.