تعطیلی مدارس و ادارات فردا شنبه ۱۲ اسفند + جزئیات به تفکیک استان

مدارس و ادارات استان های کشور فردا شنبه تعطیل اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گروه استان‌ها؛ با توجه به تمدید رأی‌گیری و آغاز شمارش آرا در ساعات پایانی شب، مدارس بعضی مناطق کشور فردا _شنبه دوازدهم اسفند_ تعطیل اعلام شده است.

مدارس استان فارس شنبه ۱۲ اسفند غیر حضوری شد

فرشید قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: تمام کلاس‌های درس مدارس سراسر استان فارس در روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت برخط (مجازی) و در شبکه شاد برگزار می‌شود.

وی در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در محل پاتوق رأی اولی‌های شیرازی در دبیرستان نمازی این شهر، اظهار کرد: با توجه به استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رأی و تمدید مهلت رأی گیری با نظر مساعد استاندار فارس، فعالیت تمامی مدارس سراسر استان به صورت برخط (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: این تصمیم با توجه به اینکه تعداد زیادی از فرهنگیان از عوامل برگزاری انتخابات هستند و بخش زیادی از مدارس نیز شعب اخذ رأی است و احتمالاً کار شمارش آرا نیز تا اوایل صبح فردا شنبه دوازدهم اسفند به طول انجامد اتخاذ شده است.

همچنین با توجه به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و حضور کارکنان دولت در برگزاری این رویداد عظیم ملی، با موافقت استاندار فارس، تمام ادارات استان، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی به جز دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان، در روز شنبه ۱۲ اسفند با دو ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا شنبه ۱۲ اسفند

طبق اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان، فعالیت مدارس آذربایجان شرقی فردا _شنبه دوازدهم اسفند_ تعطیل اعلام شد. در این اطلاعیه آمده است: احتراماً ضمن قدردانی از حضور پرشکوه هم استانی‌های عزیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اطلاع می‌رساند با عنایت به اینکه بیشتر فرهنگیان همیشه حاضر در صحنه به عنوان اعضای شعب اخذ رأی در مدارس استان در حال خدمت رسانی به مردم می‌باشند و پیش بینی می‌گردد فرآیند شمارش آرا به طول بینجامد؛ تمامی مدارس روستایی و شهری استان آذربایجان شرقی در روز شنبه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین استانداری آذربایجان شرقی در گزارشی اعلام کرد که ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در استان فردا شنبه با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند. بر اساس این گزارش، سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان آذربایجان شرقی از این قاعده مستثنی هستند.

مراکز آموزشی خراسان شمالی شنبه تعطیل است

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان در روز شنبه خبر داد و گفت: ادارات با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی از تعطیلی مدارس و دانشگاه‌های استان در روز شنبه خبر داد و اظهار کرد: ادارات استان با دو ساعت تأخیر فعالیت را آغاز می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی افزود: علت این تصمیم درگیری مراکز آموزشی با موضوع انتخابات است.

فردا تمام مدارس استان کردستان تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان اعلام کرد: با موافقت استاندار کردستان، فردا شنبه ۱۲ اسفند، مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل شد.

تعطیلی مدارس مشهد فردا، شنبه ۱۲ اسفند

حسین محمدزاده‌گنج، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: فردا، دوازدهم اسفند فعالیت آموزشی همه مدارس مشهد در تمام دوره‌ها غیرحضوری شد.

وی اضافه کرد: به علت برودت هوا و لغزندگی سطح معابر، فردا، شنبه دوازدهم اسفند، در نوبت صبح و عصر همه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در مشهد به صورت غیرحضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.

مدارس البرز غیر حضوری شد

مرتضی ولی‌پوری، رئیس ستاد انتخابات استان البرز از غیرحضوری شدن مدارس استان البرز خبر داد و گفت: کارمندانی که در انتخابات روز یازدهم اسفند همکاری داشتند مرخصی تشویقی می‌گیرند.

فردا ادارات و دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی تعطیل است

علیرضا عباس‌زاده، معاون عمرانی استانداری و جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی گفت: فردا شنبه ۱۲ اسفندماه، تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر برودت هوا و کاهش محسوس دما، که افزایش مصرف گاز را به همراه دارد و در راستای مدیریت مصرف انرژی، کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان جنوبی فردا تعطیل است.

معاون عمرانی استانداری و جانشین استاندار در ستاد بحران خراسان جنوبی با تأکید بر ضرورت تأمین گاز بخش خانگی، تصریح کرد: به استناد این مصوبه، فردا شنبه به جز دستگاه‌های اجرایی، آموزش در تمام مراکز آموزشی، مهد کودک‌ها، مدارس، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها در سطح استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

تعطیلی مدارس کرمان فردا شنبه ۱۲ بهمن

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و اینکه اغلب مدارس شعبه اخذ رأی هستند و مدیران و معملمان درگیر انتخابات هستند، مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

تمام مدارس ایلام فردا تعطیل است

بنا بر اعلام مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، پس از اخذ نظر استاندار ایلام و با توجه به وجود شعب اخذ رأی در مدارس و اشتغال همکاران در شعبه‌های رأی‌گیری، مدارس استان در نوبت صبح فردا شنبه دوازدهم بهمن تعطیل اعلام شد.

مدارس استان زنجان فردا تعطیل شد

علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: بنابر تصمیم ستاد تبلیغات استان زنجان مدارس استان زنجان روز شنبه دوازدهم اسفند صبح و بعدازظهر تعطیل شد.

وی اضافه کرد: بنا بر تصمیم ستاد تبلیغات استان زنجان مدارس استان زنجان روز شنبه، دوازدهم اسفند در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تصریح کرد: از آنجا که بیشتر عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و از سوی دیگر ممکن است شمارش آرا تا صبح فردا طول بکشد؛ بنابراین تصمیم گرفته شد مدارس استان در هر سه مقطع صبح و بعد از ظهر تعطیل شود.

تعطیلی مدارس همدان فردا شنبه ۱۲ اسفند

با توجه به استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رأی و تمدید مهلت رأی‌گیری، با نظر مساعد استاندار همدان، فعالیت تمام مدارس سراسر استان فردا شنبه در نوبت صبح به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز فردا شنبه دوازدهم اسفند در همدان تعطیل است.

نحوه فعالیت مدارس استان کرمانشاه فردا شنبه ۱۲ بهمن

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اظهار کرد: بنا بر تصمیم ستاد انتخابات استان کرمانشاه مدارس استان کرمانشاه روز شنبه، دوازدهم اسفند در نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل شد.

وی افزود: از آنجا که بیشتر عوامل اجرایی از فرهنگیان هستند و از سوی دیگر ممکن است شمارش آرا تا صبح فردا به طول بینجامد؛ بنابراین تصمیم گرفته شد مدارس استان فردا _شنبه، دوازدهم اسفند_ در هر سه مقطع صبح و بعد از ظهر تعطیل شود.

جزئیات تعطیلی مدارس تهران فردا شنبه ۱۲ بهمن

سیدعباس جوهری، رئیس ستاد انتخابات استان تهران شامگاه شنبه در ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تصمیم براساس حضور عوامل اجرایی در این مدارس تا پاسی از شب برای برگزاری فرآیند انتخابات و شمارش آرا اتخاذ شده است.

وی افزود: مدارسی که محل اخذ رأی در استان تهران هستند به دلیل تمدید وقت زمان رأی گیری و اینکه زمان شمارش آرا نیز به طول خواهد انجامید، فردا تعطیل است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران اضافه کرد: تعداد مدارسی که حوزه اخذ رأی بودند، کم هم نیست؛ بنابراین طبق روال گذشته این مدارس تا پایان شمارش آرا باید در اختیار ستاد انتخابات باشند که در این مورد با رایزنی آموزش و پرورش تصمیم به تعطیلی آن‌ها در روز شنبه گرفته شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران همچنین گفت: همه ادارات و دستگاه‌های دولتی این استان فردا شنبه ۱۲ اسفند با ددو ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

تعطیلی مدارس هرمزگان فردا شنبه ۱۲ اسفند

احسان کامرانی، تصمیم شورای عالی آموزش استان هرمزگان در خصوص وضعیت مدارس در روز شنبه دوازدهم اسفند اظهار کرد: براساس تصمیم شورای عالی آموزش استان به دلیل ادامه روند انتخابات، مدارس سراسر استان در شیفت صبح تعطیل است.

مدارس چهارمحال‌وبختیاری فردا شنبه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری طی اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت مدارس استان را فردا (شنبه) اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

«به اطلاع دانش‌آموزان عزیز، اولیا و فرهنگیان گرامی می‌رساند، با توجه به تمدید مهلت رأی گیری، مشارکت تعداد زیادی از همکاران فرهنگی در برگزاری انتخابات و استفاده از مدارس استان به عنوان شعب اخذ رأی با نظر مساعد استاندار محترم فعالیت آموزشی مدارس استان به صورت غیرحضوری خواهد بود.

مدارس قم در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است

احمد حاجی‌زاده، رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: با توجه به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان، تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

وی اضافه کرد: با توجه به درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان، تمام مدارس در تمام مقاطع تحصیلی روز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به روند مطلوب برگزاری انتخابات در استان قم به صورت الکترونیک تاکید کرد: همه تلاش ما این است که تا یک ساعت پس از پایان رأی‌گیری نتایج را به وزارت کشور اعلام کنیم.

حاجی‌زاده مشارکت مردم در برگزاری انتخابات را مطلوب توصیف کرد و گفت: هیچ مشکلی در جریان برگزاری انتخابات در قم وجود ندارد.

مدارس خوزستان فردا شنبه ۱۲ اسفند غیر حضوری خواهند بود

عبداله افرازه شهاوند، رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: با توجه به حضور پرشور مردم در انتخابات و مشارکت گسترده فرهنگیان عزیز در حوزه‌های اخذ رأی به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی و تمدید مهلت رأی‌گیری، با نظر مساعد استاندار خوزستان، فعالیت تمام مدارس سراسر استان به صورت برخط (مجازی) و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

تعطیلی مدارس کرمان و تأخیر در فعالیت ادارات استان

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی فردا شنبه ۱۲ اسفند تعطیل است.

وی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و اینکه بیشتر مدارس شعبه اخذ رأی هستند و مدیران و معملمان درگیر انتخابات هستند، مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

همچنین محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان گفت: ادارات استان کرمان فردا شنبه دوازدهم اسفند با دو ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.

مدارس استان یزد با دو ساعت تأخیر فردا ۱۲ اسفند غیرحضوری برگزار می‌شود

محمدکاظم رحیمی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مدارس استان یزد به واسطه فعال بودن شعب اخذ رأی مدارس با دو ساعت تأخیر فعالیت خود را به صورت غیرحضوری آغاز کنند.

وی اضافه کرد: بیش از دو سوم فرهنگیان استان یزد در جریان برگزاری انتخابات حضور دارند و حدود ۲۴۰ آموزشگاه هم در جریان انتخابات فقط در شهرستان یزد فعالیت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد ادامه داد: با توجه به این موضوع و همچنین تمدید انتخابات و در پیش بودن شمارش آرا، تصمیم مبنی بر به غیرحضوری مدارس استان یزد گرفته شد.

رحیمی‌نژاد عنوان کرد: مدارس استان یزد با دو ساعت تأخیر به صورت غیرحضوری کار خود را شروع می‌کنند و معلمان در بستر شاد کلاس‌های خود را تشکیل می‌دهند و تا پایان ساعت رسمی مدرسه دانش‌آموزان در کلاس غیرحضوری، حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: این تصمیم برای همه مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، دوم و هنرستان‌ها در نظر گرفته شده است، بنابراین همه آموزشگاه‌ها مشمول این تصمیم خواهد بود.

مدارس استان اردبیل شنبه ۱۲ اسفند تعطیل شد

بنا به دستور سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان، همه مدارس استان اردبیل در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر فردا، شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲، به‌صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

مدارس استان اصفهان در تمام مقاطع تحصیلی فردا ۱۲ اسفند تعطیل شد

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با توجه به تمدید ساعت رأی گیری و حضور فرهنگیان در شعب انتخابات و اینکه بسیاری از شعب در مدارس قرار دارند، مدارس اصفهان فردا تعطیل خواهد بود.

انتخابات در سراسر استان به جز حوزه نطنز و اردستان تا ساعت ۲۴:۰۰ تمدید شد. در این دو حوزه رأی گیری ساعت ۲۲:۰۰ به پایان می‌رسد.

تعطیلی مدارس استان مرکزی و تأخیر در فعالیت ادارات استان

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی با بیان اینکه مدارس این استان فردا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل است، اظهار کرد: تاکنون شاهد حضور پُرشور مردم در شعب اخذ رأی هستیم و بر اساس تصمیمی که در ستاد انتخابات استان با هماهنگی ستاد انتخابات کشور اتخاذ شد.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از معلمین و عوامل آموزش و پرورش در عملیات تمام مدارس فردا شنبه دوازدهم اسفند در نواحی شهری و روستایی استان در دو شیفت صبح و عصر تعطیل خواهد بود و فعالیت غیرحضوری نیز نخواهند داشت.

استاندار مرکزی تاکید کرد: ادارات و بانک‌های استان مرکزی هم برای مدیریت مصرف انرژی و صرفه‌جویی، فعالیت خود را با یک ساعت تأخیر شروع خواهند کرد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: کارکنانی که به عنوان عوامل اجرایی و نظارت در شعب حضور دارند با توجه به اینکه تا ساعات اولیه بامداد فردا مشغول کار هستند، مجاز هستند روز شنبه ۱۲ اسفند ماه با کارت و معرفی‌نامه فرمانداری‌ها و با هماهنگی مدیران در محل کار حضور پیدا نکنند.

تعطیلی مراکز آموزشی سمنان و آغاز فعالیت ادارات استان با ۲ ساعت تأخیر

ابوذر غفاری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: فردا شنبه دوازدهم اسفند ۱۴۰۲ تمام مراکز آموزشی استان تعطیل است و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به برگزاری انتخابات شکوهمند یازدهم اسفند با حضور گسترده مردم، تمام مراکز آموزشی این استان در روز شنبه ۱۲ اسفند تعطیل اعلام و فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز با ۲ ساعت تأخیر آغاز می‌شود.

مدارس مازندران ۱۲ اسفند تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد که به دلیل برپایی شعب اخذ رأی در بسیاری از مدارس این استان و طولانی شدن فرآیند انتخابات همه مدارس استان فردا -شنبه ۱۲- اسفند ماه تعطیل است.

با توجه به برپا بودن تعداد زیادی از شعب اخذ رأی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری مدارس استان فردا تعطیل است.

مدارس لرستان ۱۲ اسفند تعطیل شد

روابط عمومی آموزش و پرورش استان لرستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که با توجه به اینکه مدارس استان محل حوزه‌های اخذ رأی بوده و جمع کثیری از فرهنگیان لرستان به عنوان عوامل اجرایی در شعب انتخابات حضور دارند.

در این اطلاعیه آمده است که با هماهنگی استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان همه مدارس لرستان فردا _شنبه ۱۲ اسفند_ در نوبت صبح و عصر در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

همچنین ادارات لرستان فردا ساعت ۹:۰۰ آغاز به کار خواهند کرد.

مدارس استان گلستان غیرحضوری شد

مدارس گلستان فردا شنبه ۱۲ اسفند ماه در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش گلستان با توجه به اینکه عمده برگزاری انتخابات توسط فرهنگیان و در مدارس صورت گرفته است فردا _شنبه دوازدهم اسفند_ همه مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

ادارات و مدارس کهگیلویه و بویراحمد شنبه ۱۲ بهمن تعطیل شد

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی مدارس و ادارات استان در روز شنبه دوازدهم اسفند ماه خبر داد و اعلام کرد: بنا بر تصمیم شورای تأمین استان، فردا شنبه (۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲) تمام مدارس و ادارات دولتی به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان تعطیل خواهند بود.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم و تمدید رأی‌گیری و آغاز شمارش آرا در ساعات پایانی شب، مدارس و ادارات به جز دستگاه‌های خدمات رسان در روز شنبه تعطیل هستند.

تعطیلی مراکز آموزشی زنجان و آغاز فعالیت ادارات استان با ۲ ساعت تأخیر

مهدی ورقائی، مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان گفت: همه مدارس استان زنجان در همه مقاطع تحصیلی فردا ۱۲ اسفند به دلیل برگزاری انتخابات در مدارس و طولانی شدن فرآیند شمارش آرا تعطیل شد.

ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: عوامل اجرایی انتخابات در استان که جزو کارکنان ادارات هستند فردا با دو ساعت تأخیر سر کار خود حاضر می‌شوند.

مدارس استان بوشهر صبح روز شنبه تعطیل شد

علی موحد، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: براساس تصمیم ستاد انتخابات نوبت صبح مدارس تمام مقاطع تحصیلی این استان فردا (روز شنبه) تعطیل است.

وی اضافه کرد: با توجه به استقرار شعب اخذ رأی در مدارس و مشارکت همکاران فرهنگی در برگزاری انتخابات و زمان بر شدن روند رأی گیری و شمارش آرا فردا کلاس‌های درس در این استان دایر نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: نوبت بعد از ظهر مدارس در استان بوشهر روز شنبه مورخه ۱۲ اسفند برقرار است.

مدارس میزبان شعب اخذ رأی در آذربایجان غربی، روز شنبه تعطیل است

رضا ابراهیمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: مدارسی که روز جمعه به عنوان میزبان شعب اخذ رأی در استان فعالیت داشتند، روز شنبه تعطیل خواهند بود.

وی افزود: با توجه به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، مدت زمان اخذ آرا تا ساعت ۱۲ شب جمعه در آذربایجان‌غربی تمدید شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی با اشاره به تعطیلی برخی از مدارس استان در روز شنبه اضافه کرد: فردا، شنبه ۱۲ اسفندماه مدارسی که شعب اخذ رأی در آن‌ها مستقر است، در سطح استان تعطیل خواهد بود.

آغاز فعالیت مدارس سیستان و بلوچستان با دو ساعت تأخیر و غیرحضوری شدن مدارس

رضا شریفی رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اشاره به حضور تأثیرگذار کارمندان دولت در امر برگزاری انتخابات و تمدید ساعت اخذ رأی تا ساعت ۲۴ و طولانی شدن فرآیند شمارش آرا گفت: با تصمیم استاندار تمام ادارات دولتی استان سیستان و بلوچستان امروز شنبه ۱۲ اسفند با ۲ ساعت تأخیر و از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به علاوه بنا بر تصمیم ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان، با توجه به شرایط جوی و کاهش دما در مناطق شمالی و وقوع سیل در نواحی جنوب استان و همچنین استقبال باشکوه مردم از شعب اخذ رأی و تمدید مهلت رأی‌گیری، فعالیت تمام مدارس سراسر استان فردا _شنبه، دوازدهم اسفند_ به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

آغاز به کار ادارات گیلان با تأخیر و غیرحضوری شدن مدارس و مراکز آموزش عالی

با دستور استاندار گیلان، ادارات استان فردا _شنبه دوازدهم اسفند_ با دو ساعت تأخیر آغاز می‌شود و مدارس و مراکز آموزش عالی گیلان نیز غیرحضوری شد.

همچنین دست‌اندرکاران انتخابات در گیلان که دارای حکم مسئولیت هستند فردا به صورت دورکاری خواهند بود.

کد خبر 732430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هیچ IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    لطفا تعطیل کنید.