استان قم در صدر مشارکت انتخاباتی در کشور

استاندار قم گفت: استان قم در کنار استان‌های استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی بیشترین مشارکت در انتخابات را به خود اختصاص داده است.

سید محمد آقامیری در حاشیه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استان قم در کنار استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی، سومین استان کشور در زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه مردم قم بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های نظام اسلامی اثبات کردند افزود: مشارکت بالا در انتخابات برگ زرین دیگری به افتخارات مردم شریف قم اضافه کرده است.

استاندار قم ادامه داد: قم در حال برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی است و با تلاش عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات با آرامش پیگیری می‌شود.

آقامیری با اشاره به اینکه برگزاری الکترونیکی انتخابات در قم یک تجربه باارزش محسوب می‌شود گفت: اکنون مهلت رأی‌گیری تا ساعت ۲۲:۰۰ تمدید شده است و شعب رأی‌گیری باید به این زمان توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه استان قم در مجموع ۷۴۷ شعبه رأی و ۹۳ شعبه سیار رأی‌گیری دارد اضافه کرد: در تمام بخش‌های استان قم فرایند رأی‌گیری با شرایط مطلوب در جریان است.

استاندار قم با اشاره به اینکه برگزاری الکترونیکی فرایند رأی‌گیری، زمان اعلام نتایج را کاهش داده است، گفت: استان قم می‌تواند جز نخستین استان‌هایی باشد که نتایج رأی‌گیری را به وزارت کشور اعلام می‌کند، چراکه در تمام بخش‌ها و شهرهای استان، رأی گیری به صورت الکترونیکی در جریان است.

کد خبر 732415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.