تخلف سازمان‌یافته‌ انتخاباتی در کردستان مشاهده نشده است

رئیس ستاد انتخابات کردستان گفت: تاکنون تخلف سازمان یافته‌ انتخاباتی در سطح استان کردستان مشاهده نشده است و هیئت‌های نظارت و بازرسی همچنان با تمرکز بر برگزاری انتخابات امن در این عرصه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی شامگاه _جمعه یازدهم اسفند_ در نشست با خبرنگاران استان کردستان که در ستاد انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: استقبال بسیار خوبی تاکنون در کردستان صورت گرفته است و شاید نسبت به ادوار گذشته شور و شوق بیشتر و جدی‌تری را ما در فضای استان شاهد بوده‌ایم، بویژه در میان رأی اولی‌ها که بسیار مشهود بود.

وی افزود: در بعضی شهرستان‌های استان در این دوره شاهد مشارکت بسیار خوبی بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان به حوزه انتخابیه سقز و بانه اشاره کرد.

رئیس ستاد انتخابات کردستان خاطرنشان کرد: تاکنون تخلف سازمان یافته انتخاباتی در سطح استان کردستان مشاهده نشده است و هیئت‌های نظارت و بازرسی همچنان با تمرکز بر برگزاری انتخابات امن در این عرصه حضور دارند.

رمضانی تصریح کرد: امکان تعطیلی مدارس با توجه به اینکه بخش زیادی از کارکنان آموزش و پرورش در امر برگزاری انتخابات مشغول به فعالیت هستند، وجود دارد که باید از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شود.

کد خبر 732406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.