پاکسازی تبلیغات شهر اصفهان پس از پایان ساعت رسمی انتخابات

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر آمادگی دارد بلافاصله پس از اعلام رسمی پایان رأی‌گیری توسط ستاد انتخابات کشور با استفاده از تمام تجهیزات و عوامل اجرایی خود و در یک عملیات هماهنگ و یکپارچه نسبت به زدودن چهره شهر از اقلام تبلیغاتی انتخابات اقدام کند.

رامین میرعسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت نیروهای خدماتی در شهرداری اصفهان اظهار کرد: چهره شهر تا قبل از ساعت هفت صبح فردا_ شنبه دوازدهم اسفند_ از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی خواهد شد.

وی افزود: اگرچه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است، اما پس از پایان زمان قانونی انتخابات جمع‌آوری این اقلام و پاکسازی چهره شهر، از دغدغه‌های شهروندان و مدیریت شهری است.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات، حفظ زیبایی و آراستگی سطح شهر است و به‌همین منظور اکیپ‌های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان آماده و مجهز شده‌اند.

میرعسگری گفت: اکیپ‌های خدماتی و بازیافت با تمام توان در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان با تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شور، دیوار شور و خودروهای حمل بازیافت کار پاکسازی و شست‌وشوی جداره دیوارها و خیابان‌های شهر را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی تبلیغاتی انتخاباتی از سطح شهر پس از اعلام پایان زمان رأی گیری توسط ستاد انتخابات کشور آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به آماده باش کامل واحدهای خدماتی شهرداری اصفهان، تمام پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات به‌صورت کامل از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری این کلان‌شهر قبل از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات، با برگزاری جلسات مختلفی، تمهیدات لازم درباره تعیین نقاط برای تبلیغات مجاز برای کاندیداها انجام داده بود، از این‌رو اقدام به نصب بیش از ۱۰ هزار پنل تبلیغاتی در سطح شهر کرد تا نامزدها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.

کد خبر 732401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.