وقتی زندانیان هم مانند آحاد اقشار جامعه حق شرکت در انتخابات دارند

مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: همزمان با شروع رأی‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان و همراه با مردم همیشه در صحنه، در راستای رعایت حقوق شهروندی و اجتماعی زندانیان، موجبات مشارکت زندانیان در پای صندوق‌های رای در زندان های فارس فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان فارس، اسحاق ابراهیمی شامگاه _جمعه، یازدهم اسفند_ اظهار کرد: زندانیان استان به همراه کارکنان شیفت حاضر به خدمت و سربازان وظیفه، در زندان مرکزی شیراز و تمامی زندان‌های استان پای صندوق‌های اخذ رأی سیار مستقر در زندان‌ها حضور یافته و با اشتیاق، آرای خود را برای انتخاب کاندیداهای مورد نظر دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان به صندوق انداختند.

وی افزود: رعایت حق رأی برای زندانیان و تعیین سرنوشت کشور از برکات جمهوری اسلامی است و این مصداق رعایت حقوق شهروندی و برابری اقشار مختلف جامعه در قانون اساسی، با یکدیگر است که زندانیان نیز از حق رأی برخوردارند.

مدیرکل زندان‌های استان فارس اضافه کرد: با هماهنگی‌های لازم از آغازین دقایق رأی‌گیری، صندوق‌های سیار با حضور هیئت‌های اجرایی و نظارتی در زندان‌ها حضور یافته و زندانیان، کارکنان شیفت و حاضر به خدمت و سربازان وظیفه، آرای خود را به صندوق‌ها انداختند.

کد خبر 732399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.