مردم با وجود هوای سرد حضور خوبی را در انتخابات به نمایش گذاشتند

شهردار زاهدان گفت: مردم با وجود سرمای شدید در ساعات اولیه رأی‌گیری، حضور بسیار خوبی را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد امیر براهویی شهردار زاهدان امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران در محل اخذ رأی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های بسیار مهمی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد تعیین حق سرنوشت توسط خود مردم است و مردم تعیین کننده سرنوشت و آینده خودشان در کشور هستند.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهمی که می‌تواند در اقتدار ایران و امنیت ملی نقش داشته باشد وحدت ملی و شور و هیجانی است که مردم با حضورشان در حماسه انتخابات امسال نشان خواهند داد.

شهردار زاهدان افزود: مردم با وجود سرمای شدید در ساعات اولیه رأی‌گیری، حضور بسیار خوبی را در پای صندوق‌های رأی به نمایش گذاشتند و این نشان می‌دهد که نسبت به امنیت و نسبت به ایران قوی در منطقه حساس بوده و حساسیتشان در این انتخابات را به بدخواهان ایران ثابت خواهند کرد.

وی گفت: پیام ما به مردم زاهدان این است که در این حماسه شرکت کرده و برای تعیین سرنوشت شأن رأی بدهند.

براهویی بیان کرد: در ابتدای شروع تبلیغات نامزدها، شهرداری زاهدان ۲۰۰ مکان را را برای تبلیغات تعیین کرد و امسال کمترین مشکلات را در این زمینه در سطح شهر داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی تمام صندوق‌های رأی در سطح شهر توسط شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از روز گذشته که بحث تبلیغات نامزدها در سطح شهر تمام شده جمع‌آوری بنرها، پوسترها و تراکت‌هایی که در اطراف صندوق‌های رأی نصب شده بود، توسط شهرداری صورت گرفته است.

کد خبر 732384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.