۴ شعبه منحصر به فرد اخذ رای برای خانواده‌ها با جمعیت سه فرزند و بیشتر در یزد

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد گفت: خانواده خوش جمعیت یزد که دارای سه فرزند به بالا هستند می‌توانند در چهار شعبه ویژه اخذ رای که برای آن‌ها ایجاد شده است، رای بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهدیه سادات حسینی مطلق در محل ستاد مرکزی انتخابات استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همه خانواده‌های خوش جمعیت شهر یزد اطلاع‌رسانی شده و شعبه‌های برج دوقلو در صفائیه، سیدجعفر محمد (ع)، هنرستان شهید منتظر قائم (عج) و مدرسه حکیم زاده یزد به همین منظور برای تسهیل مشارکت این خانواده‌ها در انتخابات پیش‌بینی شده است.

وی افزود: حضور خانواده‌ها به همراه تمامی فرزندان حتی فرزندان زیر سن قانونی در قالب پویش من مؤثر هستم بسترسازی شده و بچه‌های زیر ۱۸ سالی که در این شعبات حضور پیدا می‌کنند نیز با ثبت اثر انگشت خود مشارکت در انتخابات سال‌های آینده را تمرین می‌کنند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری یزد خاطرنشان کرد: ۳۰ زوج جوان نیز بعد از ظهر امروز با حضور در بقعه امامزاده سیدجعفر محمد (ع) رأی خود را در صندوق انداختند.

حسینی تصریح کرد: حضور رأی اولی‌ها را نیز در این انتخابات پیش‌بینی شده و رأی اولی‌هایی که یازدهم اسفند به عنوان روز تولد آن‌ها است در این شعبه حضور یافتند و همزمان با جشن تولد سیاسی خود را نیز جشن خواهند گرفت.

کد خبر 732382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.