مردم حضور پرشور و آگاهانه‌ای در انتخابات دارند

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور گفت: از مردم عزیز، بصیر آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که امروز براساس گزارشاتی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است، به نوبه خودم تشکر کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامحسین اسماعیلی عصر امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان با اشاره به انقلاب مردم از انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم عزیز، بصیر آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی که امروز بر اساس گزارشاتی که تا این ساعت از مبادی مختلف به دست ما رسیده است بیانگر حضور پرشور و آگاهانه مردم است، به نوبه خودم تشکر کنم.

وی افزود: برابر گزارشاتی که از بخش اجرا و نظارت داریم، بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر در حوزه اجرا و بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر در امر نظارت عهده‌دار موضوع نظارت هستند. تمام تلاش و همت عزیزان بخش نظارت این است که در کنار خادمین و مجریان امین برگزار کننده انتخابات، به عنوان ضریب اطمینان مضاعف، سلامت امر انتخابات و امانت‌داری رای مردم را با تلاش‌های خود پاس بدارند.

رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور افزود: این جمعیت و خیل عظیم ناظران این اطمینان را به مردم می‌دهد که آرای آنها به عنوان امانت‌های شرعی، قانونی و الهی پاس داشته می‌شود و این از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

اسماعیلی همچنین با اشاره به فعالیت سامانه مردم ناظر در انتخابات امروز گفت: برابر گزارشاتی که اعلام شده، امسال از نظارت‌های مردمی بهره حداکثری گرفته شده است و از طریق سامانه «مردم ناظر» مردم هم به صحنه آمدند که از اقدامات شایسته و مورد تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان داریم که در ادامه کار و ساعات باقی مانده هم حضور بیشتر مردم و هم تلاش و همت مضاعف مجریان و ناظران محترم انتخابات را شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

کد خبر 732378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.