۷۹ پرونده انتخاباتی در چهارمحال‌وبختیاری تشکیل شده است

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۷۹ پرونده قضائی کیفری در حوزه تخلفات انتخاباتی در بستر فضای مجازی و فضای حقیقی تشکیل شد و در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، سیدنصرالدین صالحی بعد از ظهر امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه قضائی در حوزه امنیت سلامت انتخابات، طی چندین جلسه، نشست‌های ستاد مقابله با جرایم انتخاباتی برگزار شد؛ کمیته‌ای مختص مقابله با جرایم انتخاباتی در فضای مجازی تشکیل شد که مقررات آن طی ۱۰ جلسه به تصویب رسید.

وی افزود: ۷۹ پرونده قضائی کیفری در حوزه تخلفات انتخاباتی در بستر فضای مجازی و فضای حقیقی تشکیل شد و در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: روز جاری در حوزه‌های اخذ رأی تاکنون هیچ مورد خاص تخلف انتخاباتی گزارش نشده است؛ تنها مسائل بی نظمی و اختلال در حوزه‌های اخذ رأی گزارش شده که در حال بررسی است و با متخلفان ایجاد اختلال و بی نظمی در فرآیند انتخابات و حوزه‌های اخذ رأی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

صالحی اضافه کرد: در مجموع انتخابات در صحت و سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است، تصریح کرد: نظم و امنیت جامعه مأموریت همیشگی دستگاه قضائی بوده و تدابیری در راستی تنش‌های احتمالی پس از اعلام نتایج اندیشیده شده است، در صورت عبور از خط قرمزها برخورد قانونی با متخلفان انجام خواهد شد.

کد خبر 732372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.