جاده‌های مناطق کوهستانی کرمانشاه باز است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هم‌اکنون جاده‌های مناطق کوهستانی و برف‌گیر استان باز است و مشکلی برای تردد مردم، عوامل اجرایی و نظارتی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش به کولاک شب گذشته در شهرستان سنقر و کلیایی و مسدود شدن یک جاده روستایی اظهار کرد: با تلاش راهداران این جاده روستایی امروز صبح بازگشایی شد و اکنون هیچ راه روستایی در استان کرمانشاه مسدود نیست.

وی از آماده‌باش کامل نیروها و عوامل راهداری استان در تمام محورهای مواصلاتی به ویژه نقاط پر حادثه و پر خطر، گردنه‌ها، جاده فرعی و روستایی و سخت گذر خبر داد و افزود: نیروهای راهداری به محض اینکه در جاده‌ای مشکل ایجاد شود به سرعت آن را حل خواهد کرد تا در روند برگزاری انتخابات خللی ایجاد نشود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آمده پاسخگویی به سوالات و مشکلات هموطنان است.

کد خبر 732365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.