مردم انقلابی گیلان رای دادن را به ساعت پایانی موکول نکنند

استاندار گیلان با بیان اینکه رای گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و در صورت تمدید این ساعت اطلاع‌رسانی خواهد، گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار استان رای دادن به ساعت پایانی موکول نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، اسدالله عباسی دقایقی قبل در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عوامل شعب اخذ رأی در استان گیلان به اطلاعیه‌هایی که ستاد انتخابات کشور اعلام می‌کند، توجه داشته باشند.

وی افزود: مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند، زیرا رأی‌گیری تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و تمدید شعب منوط به پیشنهاد عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات است که در صورت تمدید اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه بر اساس آمار مشارکت مردم استان در انتخابات به ویژه رأی اولی‌ها و بانوان نسبت به دوره قبلی انتخابات رشد خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: مردم به اطلاعیه‌هایی که از طریق ستاد انتخابات و صداوسیما پخش می‌شود توجه کنند.

عباسی تصریح کرد: صندوق‌های سیار اخذ رأی در کل استان گیلان ازجمله بیمارستان‌ها، زندان‌ها، خوابگاه‌های دانشجویی، واحدهای تولید و شهرک‌های صنعتی و کارخانجات فعال هستند تا افرادی مشغول به کار در این مراکز که امکان حضور در پای صندوق رأی را ندارند بتوانند از این فرصت برای رأی دادن استفاده کنند.

وی گفت: تاکنون برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت کامل، فرایند طبیعی و دقیق خود را طی کرده و هیچ گزارشی مبنی بر ایجاد اختلال در انتخابات استان گزارش نشده است و زیرساخت‌ها پایداری لازم را دارند.

استاندار گیلان از حضور گرم و حماسی مردم در انتخابات و همکاری عوامل برگزاری انتخابات قدردانی کرد و افزود: عوامل اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی و انتظامی، سربازان گمنام، فرمانداران، عوامل قضائی ازجمله رئیس کل دادگستری و دادستان استان پای کار هستند، تا سلامت و امنیت انتخابات را فراهم کنند تا مردم بتوانند با آرامش کامل پای صندوق رأی حاضر شوند و نماینده اصلح خود را انتخاب کنند.

کد خبر 732360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.