تماشاچی نباشیم تا دیگران برای آینده زندگی جمعی ما تصمیم بگیرند

سخنگوی دولت گفت: نباید تماشاچی باشیم تا دیگران برای آینده زندگی جمعی و مسیر کشور تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی بهادری جهرمی اظهار کرد: حماسه ملی در این روز باشکوه وحدت ملی روز نمایش اراده ملت ایران برای شرکت در انتخابات به واسطه مردم و مجریان و عاملان فرایندهای اجرایی انتخابات در حال رقم خوردن است.

وی افزود: امروز توفیق پیدا کردیم از نزدیک شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌ها و نظارت‌های مستمر ستاد انتخابات کشور باشیم.

سخنگوی دولت گفت: امسال فرایندهای اجرایی انتخابات تغییر کرد و به سمت الکترونیکی کردن انتخابات حرکت کردیم در چهار شعبه به صورت کاملاً الکترونیکی انتخابات انجام شد و تا کنون در فرایندهای اجرایی مشکلی پیش نیامده است.

بهادری جهرمی اضافه کرد: اعتراض خاص و ویژه‌ای که نتوان آن را پیگیری و رفع کرد نیز وجود نداشته است، بخشی از مشارکت کنندگان از جمله نوجوانان بعد از ظهر در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از نوجوانان درخواست می‌کنیم رأی دهی را به ساعات آخر موکول نکنند و از حق ملی خود نگذرند، هیچکس اجازه نمی‌دهددیگری برای آینده اش تصمیم بگیرد، بنابراین نباید تماشاچی باشیم تا دیگران برای آینده زندگی جمعی و مسیر کشور تصمیم بگیرند. انسان‌های پیشرو فعال که حرفی برای گفتن در حوزه‌های مختلف دارند، امروز انتخاب‌گر، عامل و فعال عمل کرده و منفعل نخواهند بود.

سخنگوی دولت گفت: هرچه میزان مشارکت بیشتر باشد همفکری بیشتری برای انتخابات گزینه درست انجام شده و نتیجه هوشمندانه‌تر خواهند بود. با افزایش تضارب آرا امکان نتیجه بهتر بیشتر می‌شود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: ملت ایران نشان دادند در میدان حاضر بوده و به آینده خود و فرزندانشان اهمیت می‌دهند.

کد خبر 732359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.