مجلسی که از پشتوانه قوی برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهم اخذ کند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس در قانون اساسی ما چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت جایگاه رفیع و صلاحیت‌های مهمی دارد، مجلسی که از پشتوانه قوی برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهمی را هم اخذ کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «هادی طحان نظیف» پس از بازدید از فرآیند اخذ رأی در حسینیه ارشاد در تفسیر «انتخاب قوی ایران قوی» اظهار کرد: این مردم همیشه دشمنان و بدخواهان خودشان را مأیوس و دلسرد کرده‌اند. این مردم همواره قدردان شهدایی هستند که جان عزیزشان را فدای آرمان‌های مردم، نظام و انقلاب کرده‌اند و ما حتماً باید قدردان یکایک این عزیزان باشیم.

وی عنوان کرد: من وقتی امروز وارد حسینیه ارشاد شدم و ازدحام جمعیت را دیدیم خدا را شکر کردم که مردم همیشه در صحنه حضور دارند و سرنوشت خود و فرزندانشان برایشان مهم است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: طبیعتاً یک مجلس قوی می‌تواند تصمیمات قوی چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین‌المللی بگیرد. من روز گذشته که در جمع رسانه‌های بین‌المللی که از من سوال کردند عنوان کردند که مجلس قوی می‌تواند تصمیمات مهم بگیرد.

طحان نظیف یادآور شد: مجلس در قانون اساسی ما چه در حوزه تقنین و چه در حوزه نظارت جایگاه رفیع و صلاحیت‌های مهمی دارد. مجلسی که از پشتوانه قوی برخوردار باشد می‌تواند تصمیمات مهمی را هم اخذ کند بنابراین به سهم خودم قدردانی می‌کنم از مردم که حضور پیدا می‌کنند و برایشان مهم است و دشمن را مأیوس می‌کنند و برای آینده خودشان و فرزندانشان تصمیم می‌گیرند.

وی درباره هشتکی ایجاد شده در فضای مجازی میان مردم با این عنوان که «گله‌مندم اما رأی می‌دهم» گفت: نخست اینکه تک تک مسئولان باید قدردان این مردم باشند. وقتی در چنین روزهایی با این همه انگیزه و نشاط حضور پیدا می‌کنند. ادامه دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 732353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.