ثبت آرای ۷۷۰ هزار نفر از مردم استان فارس

رئیس ستاد انتخابات استان فارس گفت: تا یک ساعته گذشته ۷۷۰ هزار نفر از مردم استان فارس بر اساس استعلام آنلاین و آفلاین توانستند آرای خود را ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، اسماعیل قزل سفلی ظهر امروز _ جمعه یازدهم اسفند_ در نشست خبری خود با خبرنگاران در محل استانداری فارس فارس در تشریح آخرین فرآیند و آمار مشارکت مردم استان فارس در انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: فرآیند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ آغاز شد و بر اساس برنامه‌ریزی که انجام شد در کشور پیشرو بودیم و شعبات سیار و ثابت از ساعت ۶ و ۸ صبح استقرار یافتند و سامانه بر خط آماده اخذ آرا شد.

وی افزود: در ۳۵۱۴ شعبه اخذ رأی عوامل اجرایی انتخابات میزبان رأی دهندگان بودند و در دو دقیقه ابتدایی آغاز فرایند رأی‌گیری بیش از ۱۲۰ نفر حضور داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس ادامه داد: ایجاد نظم در شعب دیگر اقدام انجام شده در شعب اخذ رأی بود که این موضوع صورت گرفت.

قزل سفلی اضافه کرد: رأی دهندگان می‌توانستند با یکی از مدارک پنج‌گانه نسبت به ارائه رأی اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف تاکید شد در هنگام شمارش آرا به جهت جلوگیری از ضایع شدن حق داوطلبین نام و نام خانوادگی و کد داوطلبان نوشته شود.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس اظهار کرد: آمار مشارکت تا یک ساعته گذشته بر اساس استعلام آنلاین و آفلاین ۷۷۰ هزار نفر انجام شده است و مردم توانستند آرا خود را ثبت کنند.

قزل سفلی تصریح کرد: بر اساس گزارشاهایی که از سوی فرمانداران اعلام می‌شود مردم از ابتدای صبح در پای صندوق‌های رأی حضور داشتند و شور و مشارکت بسیاری را شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: تاکنون در شعب اخذ رأی هیچ‌گونه کمبود تعرفه رأی نداشته‌ایم و با تدابیر و تمهیداتی که اندیشیده شده است در این خصوص با مشکل مواجه نیستیم.

رئیس ستاد انتخابات استان فارس افزود: بر اساس استعلام صورت گرفته در فرآیند برگزاری انتخابات شاهد حضور تعداد بسیاری از جوانان زیر ۴۰ سال به ویژه آقایان بودیم و بالغ بر ۴۶ درصد حضور بانوان را شاهد بودیم.

کد خبر 732316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.