آخرین اخبار انتخابات از لردگان، فلارد و خانمیرزا + فیلم

آخرین خبرها از شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا و فلارد حکایت از حضور بی‌نظیر مردم این شهرستان‌ها دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری، منصور کریم‌زاده امروز _جمعه، یازدهم اسفند_ در ارتباط ویدئویی با خبرنگاران مستقر در استانداری چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در شهرستان لردگان در خصوص اخذ رأی مشکل وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای مشارکت همگانی اندیشیده شده است، یک سری مشکلات جزئی در ساعات ابتدایی صبح برای دستگاه‌های احراز هویت به وجود آمد که رفع شده است.

وی افزود: از مردم درخواست داریم اخذ رأی را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، هم‌اکنون در یک سری از شعب ازدحام جمعیت وجود دارد.

فرماندار لردگان تاکید کرد: در حال رصد ۲۱۱ شعبه اخذ رأی شهرستان هستیم و ممکن است که انتخابات در این شهرستان تمدید شود.

آخرین اخبار انتخابات از لردگان، فلارد و خانمیرزا + فیلم

امکان تمدید انتخابات در شهرستان فلارد

کوروش فتحی فرماندار فلارد نیز در این ارتباط اظهار کرد: بدون تنش و با آرامش کامل انتخابات در شهرستان فلارد در حال انجام است و هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: احتمال ازدحام جمعیت در برخی از شهرها و روستاها وجود دارد، برای چندین روستا بالای هزار تعرفه ارسال شده و مشارکت در این شهرستان بسیار عالی ست‌.
فرماندار فلارد ادامه داد: ۳۵ شعبه اخذ رأی و ۸۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی جهت اخذ رأی در این شهرستان درحال فعالیت هستند.

آخرین اخبار انتخابات از لردگان، فلارد و خانمیرزا + فیلم

تا آخرین لحظه از رأی مردم صیانت خواهیم کرد

یدالله خالدی فرماندار خانمیرزا نیز در این ارتباط اظهار کرد: مردم شهرستان خانمیرزا از لحظات اولیه با صلابت وارد میدان شدند و حضور باشکوهی را پای صندوق‌های رأی رقم زدند.

وی افزود: تاکنون هیچ تخلفی در این شهرستان گزارش نشده و تا آخرین لحظه از رأی مردم صیانت خواهیم کرد.

فرماندار خانمیرزا تاکید کرد: روستای ده کهنه از مناطق صعب‌العبور این شهرستان است که صندوق‌های رأی از همان ساعات اولیه به این روستا ارسال شده است.

خالدی ادامه داد: بیش از یک هزار و هشت عامل اجرایی در ۵۶ شعبه سیار و ثابت در حال اخذ رأی از مردم این شهرستان هستند، در همه شعب جمعیت بی‌نظیری آمده و در دو شعبه شاه قلعه و دو مکان ازدحام جمعیت وجود دارد که ممکن است انتخابات در این شهرستان تمدید شود.

کد خبر 732314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.