روند رضایت‌بخش رای‌گیری در استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: روند برگزاری انتخابات در این استان خوب و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه‌ای، تنش و مسائل خاص ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز _جمعه یازدهم اسفند_ با حضور در ستاد انتخابات استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ساعت هشت صبح شعبات اخذ رأی در شهرها و بخش‌های مختلف استان مرکزی برای اخذ رأی آماده شده و مراحل رأی‌گیری ادامه دارد.

وی با اشاره به تبلیغات وسیع دشمنان انقلاب اسلامی برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی افزود: مردم استان مرکزی با حضور پرشور خود در انتخابات نقشه‌های دشمنان نظام اسلامی را نقش بر آب کردند.

استاندار مرکزی با بیان اینکه روند برگزاری انتخابات در این استان خوب و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه‌ای، تنش و مسائل خاص ادامه دارد، تصریح کرد: حدود ۳۰ هزار نفر امروز در یکی از تاریخی‌ترین روزهای انقلاب اسلامی مشغول برگزاری انتخابات و اخذ آرا مردم استان هستند.

مخلص الائمه اضافه کرد: ۱۸ هزار نفر در هیأت‌های اجرایی، هفت هزار و ۵۰۰ نفر در هیأت‌های نظارت و سه هزار و ۵۰۰ نفر در بخش‌های امنیتی و انتظامی در استان مرکزی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: طبق گزارشات از ستاد انتخابات کشور و فرمانداران شهرستان‌های استان و گزارشات رسانه‌ها، شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی هستیم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: امروز بار دیگر مهر ابطال مجدد بر توهمات نظام سلطه رسانه‌ای غرب خواهد خورد و فراتر از همه پیش بینی‌ها، حضور پرشور همه مردم را شاهد هستیم و وضعیت روشنی را پیش بینی می‌کنیم و مشارکتی فراتر از پیش بینی‌ها محقق شده است.

مخلص الائمه با بیان اینکه در برخی از نقاط کشور میزان مشارکت را بیشتر از دوره‌های گذشته اعلام کرده‌اند، رفتار نامزدهای انتخابات را خوب و نجیبانه دانست و افزود: امید می‌رود پس از پایان انتخابات همچنان شاهد اخلاق مداری بین نامزدها و طرفداران آنها باشیم.

استان مرکزی یکی از استان‌های کاملاً امن در تمام حوزه‌هاست

بهنام نظری، رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: امروز در برقراری امنیت، این استان یکی از استان‌های کاملاً امن در همه حوزه‌هاست و این امر به واسطه اتحاد و همدلی به وقوع پیوسته است.

وی تاکید کرد: انسجام و اتحاد در حوزه نظارت و اجرا در زمینه انتخابات در استان برقرار است و این اتحاد موجب شده است که استان مرکزی کمترین مشکل در تأیید هیأت‌های اجرایی را داشته باشد و این شرایط مطلوب و فضای تعاملی تا امروز ادامه داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: همراهی و مشارکت مردم در این وضعیت آب و هوایی به شکلی پیش رفته که قابل قدردانی است.

نظری تصریح کرد: در یکی از شهرستان‌ها میزان مشارکت به شکلی پیش رفته است که رقم استفاده تعرفه نسبت به مدت و ساعت مشابه سال گذشته تقریباً دو برابر است و این نشان می‌دهد که به‌رغم سرما و تهدیدات دشمنان مردم باشکوه حضور پیدا کردند و قطعاً در ساعات دیگر اخبار خوشی را خواهیم شنید.

وی با اشاره به اسناد هویتی برای شرکت در انتخابات گفت: در دوره‌های گذشته شناسنامه و کارت ملی برای شرکت در انتخابات لازم بود اما در این دوره پنج سند هویتی قابل قبول است.

روند رضایت‌بخش رای‌گیری در استان مرکزی

کد خبر 732308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.